Spinning med baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2011

line90

Hej,

Jeg er meget glad for at gå til spinning og det vil gerne fortsætte med det, når jeg er på barsel. Jeg ville derfor høre om der er nogle, der har erfaringer med at tage sin baby med til spinning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mira0911

Jeg har været til spinning 1 gang... Jeg vil ikke tage baby med... 

Der bliver varmt i rummet, musikken er ikke ligefrem lav.... 

Anmeld

28. april 2011

twinboys

line90 skriver:

Hej,

Jeg er meget glad for at gå til spinning og det vil gerne fortsætte med det, når jeg er på barsel. Jeg ville derfor høre om der er nogle, der har erfaringer med at tage sin baby med til spinning?

Bare husk musikken er høj...

Anmeld

28. april 2011

Frøken J.

line90 skriver:

Hej,

Det tror jeg du skal cleare med instruktøren og centeret Jeg ved der i mit center er særlig træningshold til mor og baby, da det ikke er velset at slæbe baby med til almindelige hold. Det kan være et meget forstyrrende element, og du skal tænke på de ikke tager hensyn til din baby, men som regel har drønhøj musik og råb. Jeg har også set flere centre slet ikke tillader man medbringer barnevogn, så det skal du nok også være obs på

Anmeld

29. april 2011

line90

Tak for svar. Jeg havde selv tænkt på det med den høje musik og jeg havde tænkt at man måske kunne give baby sådan nogle høreværn på. Jeg ville derfor høre om der selv var nogen, der havde prøvet det nummer og om det virkede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.