muzen skriver:
ja det syntes jeg også men jeg har ikke haft held med et pærertræ da der ofte vil gå en slags syge i det. ikke noget der gør noget men vores gav bare ikke nogen frugt.
blommer skal desværre bestøves af et søskend træ men syntes du skal tage et kig inde på den her hjemmeside der er en pdf hvor du kan læse om en hel masse frugtræer der hvor der står lidt inspiration skal du trykke. ellers var der også muligheden for en frugtbusk, vi har en brombær uden torne og den giver de bedste bær MUMS
Der må jeg som datter af en anlægsgartner lige rette dig, ikke alle blomme træer behøver et søskende træ til at bestøve sig.. 
Til TS.
Hvis du gerne vil ha et træ der rimelig hurtig giver frugt, køber du bare et lidt "ældre" træ, og så skulle det gerne give frugt året efter, men selvfølgelig ikke lige så mange som et 20 år gammelt træ.. (De lidt ældre træer er selvfølgelig lidt dyrer)
Personligt er jeg helt vild med kirsebær og blomme træer, hvis det skal være træer, ellers kan det jo være ribs, solbær, hindbær bukse osv.. Og hvis det bare skal være et alm træ, så er det japansk kirsebær, som er utrolig flotte på denne årstid..
Held og lykke i træ junglen.. 
Anmeld