Navnesutter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

bøgelund

michella80 skriver:

nøøj det er en fed side!!!

ja, man kan finde rigtig mange fine ting derinde.. håber ikke jeg har fået dig til at tømme kontoen for morgendagens løn..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

bøgelund

Ditte_Marie skriver:

Så kan du skrive lige hvad du vil (:
Nogle sutter kan man også få billede på.

ja, men manglede ideer.. men nu er de bestilt.. syns bare det er så kedeligt, hvis der skal stå det samme hvere gang.. 

Anmeld

28. april 2011

Barbamama

bøgelund1 skriver:

ja, man kan finde rigtig mange fine ting derinde.. håber ikke jeg har fået dig til at tømme kontoen for morgendagens løn..  

Uha det er lige før!!! Synes måske bare 115kr for 3 sutter er lige i overkanten

Anmeld

28. april 2011

bøgelund

michella80 skriver:

Uha det er lige før!!! Synes måske bare 115kr for 3 sutter er lige i overkanten

ja, men 3 sutter med navn fra navnesutten koster 80 kr.. så foreskellen er alligevel ikke så stor igen.. men søde er de.. 

Anmeld

28. april 2011

Barbamama

bøgelund1 skriver:

ja, men 3 sutter med navn fra navnesutten koster 80 kr.. så foreskellen er alligevel ikke så stor igen.. men søde er de.. 

Ja dem plejer jeg at købe hver måned

Anmeld

28. april 2011

Musen5

Hos os står der navn på... Mest fordi de kommer med i vuggestuen men oxo fordi der desværre er nogle der ikke kan se forskel på en dreng og en pige (!?!?!?!) så derfor har vi indtil nu lyseblå/blå sutter der står Gabriel på. Og fra juli kommer der og lilla/pink sutter med Leah på.

/Mette 27+4

Anmeld

28. april 2011

bøgelund

Musen5 skriver:

Hos os står der navn på... Mest fordi de kommer med i vuggestuen men oxo fordi der desværre er nogle der ikke kan se forskel på en dreng og en pige (!?!?!?!) så derfor har vi indtil nu lyseblå/blå sutter der står Gabriel på. Og fra juli kommer der og lilla/pink sutter med Leah på.

/Mette 27+4

det er os det smarteste når de starter i institution.. men mig og lille-pigen går bare og hygger hjemme.. så var lidt træt af at der stod Anna på dem alle.. ku være lidt hyggeligt med noget andet.. 

Anmeld

28. april 2011

Musen5

bøgelund1 skriver:

det er os det smarteste når de starter i institution.. men mig og lille-pigen går bare og hygger hjemme.. så var lidt træt af at der stod Anna på dem alle.. ku være lidt hyggeligt med noget andet.. 

det kan jeg godct forstå.... der kommer nok oxo til at stå andet end Leah på prinsessens sutter indtil hun starter i vuggestue.

Nu skal hun oxo lige ud først *GGG*

/Mette 27+4

Anmeld

28. april 2011

bøgelund

Musen5 skriver:

det kan jeg godct forstå.... der kommer nok oxo til at stå andet end Leah på prinsessens sutter indtil hun starter i vuggestue.

Nu skal hun oxo lige ud først *GGG*

/Mette 27+4

ja det er jo lige det..

Anmeld

28. april 2011

muzen

her hjemme har vi haft lidt forskelligt til VG er det bare hans navn

ellers her vi haft nogen der stod sådan her

• fars bandit
  • mors troldunge
  • 50 far+ 50 mor = 100% mig
  • MUTE
  • mormors skat
  • mors skatter
  • fars dreng

det der dem vi har brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.