Fik lige et job-tilbud over facebook..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Sindsygt flot at du kunne holde det hemmeligt Kan man godt bare stoppe fra den ene dag til den anden??

Det var sort arbejde, ikke??

Det er sku da lige før man skulle få sig sådan et job, bare 3 mdr Hehe..

Kæft nogle gode skejser

Jeg stoppede fra den ene dag til den anden. Grunden??? Tja, jeg følte at nu havde jeg prøvet det. Så meget tiltalte det mig heller ikke.. Men det var hårdt med pengene, men fortrød ikke mit valg..

Jo, sort arbejde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Man kunne ikke helt selv vælge kunder, og prisen var altid fast. Men fik faste kunder, og en rimelig fast kundekreds.. Har oplevet to gange, at jeg slet ikke tændte på manden, men gjorde jobbet og gik...

Så du skulle bare udføre det job, som han ville?? Og selvfølgelig betalte for

Det er vel heller ikke alle mænd der bliver lukket ind, vel??

Man skal vel have en form for hygiejene(staves) for at kunne købe sex??

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

ja undskyld men hvad er ikke oplagt og hvad betaler en kunde ca. per. gang?

Vist man kun tager 3 kunder på en dag, istedet for 6 kunder..

Jeg husker ikke priserne, det var charfførens job at holde rede på

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Så du skulle bare udføre det job, som han ville?? Og selvfølgelig betalte for

Det er vel heller ikke alle mænd der bliver lukket ind, vel??

Man skal vel have en form for hygiejene(staves) for at kunne købe sex??

Jeg kom kun ud til private hjem - og hoteller.. Han havde ønskerne og fået en pris af min charffør (man har hver sin charffør - ihvert fald der var jeg var).. Fik pengene, gjorde jobbet og gik. Man kunne også gå, vist man ikke syntes han var frisk nok

Anmeld

28. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg stoppede fra den ene dag til den anden. Grunden??? Tja, jeg følte at nu havde jeg prøvet det. Så meget tiltalte det mig heller ikke.. Men det var hårdt med pengene, men fortrød ikke mit valg..

Jo, sort arbejde..

Okay, det lyder da faktisk meget spændene Tror bare min mand ville blive en anelse tosset hvis jeg begyndte på det hehe... (forstårligt nok!)

Hvad nåede du at tjene på den tid du var der??

Håber at det er ok at jeg spørger

Anmeld

28. april 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Vist man kun tager 3 kunder på en dag, istedet for 6 kunder..

Jeg husker ikke priserne, det var charfførens job at holde rede på

okay så man blev kørt fra sted til sted?

Og har du nogen siden haft noge "grimme" oplevelser for syntes man har hørt om at så er den her forkerte mand kommet også har han bare tævet dne her pige sønder sammen eller ikke forstået et nej eller voldtaget...

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Okay, det lyder da faktisk meget spændene Tror bare min mand ville blive en anelse tosset hvis jeg begyndte på det hehe... (forstårligt nok!)

Hvad nåede du at tjene på den tid du var der??

Håber at det er ok at jeg spørger

Uhhh - det aner jeg faktisk ikke.. Men over de 40.000.. Der var en weekend hvor min mor og far var i Tyskland, der arbejdede jeg næsten 24-7, det var den weekend jeg tjente mest..

Anmeld

28. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg kom kun ud til private hjem - og hoteller.. Han havde ønskerne og fået en pris af min charffør (man har hver sin charffør - ihvert fald der var jeg var).. Fik pengene, gjorde jobbet og gik. Man kunne også gå, vist man ikke syntes han var frisk nok

Okay, er du aldig blevet overfaldet mens du var hos en kunde?? For det ville jeg nok være mest bange for at blive, hvis det var mig

Min far har været chauffør for en pige, og han gik aldrig med ind, har heller ikke hørt noget om overfald.. Men man kan vel tænke sit alligevel

Ej, det er sku godt nok fristende, men må hellere lade værre

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

okay så man blev kørt fra sted til sted?

Og har du nogen siden haft noge "grimme" oplevelser for syntes man har hørt om at så er den her forkerte mand kommet også har han bare tævet dne her pige sønder sammen eller ikke forstået et nej eller voldtaget...

Ja, jeg blev kørt rundt omkring.

Hvad en oplevelse på Fyn jeg gerne ville havde været foruden. Det var en dreng (han var omkring 20 - med han lignede en på 14 år).. Var på en skole af en art (lidt a la DTU). Han havde lagt madrassen i deres fælles bruser i gym.afsnittet. Han var ubehagelig, og førte rumdt forvirret rundt på gangene. Han blev udlukket som kunde pga denne aften.

Så har jeg været hos en familiefar, som tændte på at vi skulle gør det i børneværelset. Der sagde jeg også nej tak til.

Ellers har jeg kun gode oplevelser..

Anmeld

28. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Uhhh - det aner jeg faktisk ikke.. Men over de 40.000.. Der var en weekend hvor min mor og far var i Tyskland, der arbejdede jeg næsten 24-7, det var den weekend jeg tjente mest..

Okay, 40.000, det er sku gode penge Hehe...

Jeg tror bare at jeg ville være alt for kræsen til at kunne holde det ud, vil bestemt ikke i seng med HR hvem som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.