Blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Ludo

Har tisset en gang i timen 24/7 i 4 uger nu så får ikke sovet så meget. Var så til lægen i tirsdags fik afleveret urinprøve fik svar i går og så har man blærebetændelse øv øv

Fik nogle kæmpe heste piller (pencilin) og de både lugter og smager så man har lyst til at kaste dem op så snart man har åbnet glasset og så for at det ikke skal være løgn så kommer lugten fra pillen også når man tisser. Ej øv også

Skulle lige lette min frustation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Thereseh

Har tisset en gang i timen 24/7 i 4 uger nu så får ikke sovet så meget. Var så til lægen i tirsdags fik afleveret urinprøve fik svar i går og så har man blærebetændelse øv øv

Fik nogle kæmpe heste piller (pencilin) og de både lugter og smager så man har lyst til at kaste dem op så snart man har åbnet glasset og så for at det ikke skal være løgn så kommer lugten fra pillen også når man tisser. Ej øv også

Kan du ikke spørge om lægen ikke kan udskrive "Selexid" til dig, istedet? De er ret dyre, men smager ikke af noget, og virker rigtig godt. Dem fik jeg i påsken, da jeg havde fået blærebetændelse, og fik at vide de var de mest effektive... Fik dem fordi man ikke må få de dér "sulfa" piller, som man ellers plejer at få mod blærebetændelse, når man er sent i graviditeten. 

Anmeld

28. april 2011

de-wett

Ludo skriver:

øv. kender det alt for godt  der er ikke noget værre end piller. og slet ikke når de lugter.

Havde slet blærebetændelse 2 gange under min graviditet og begge gange fik jeg piller der stinker.

bare se det på den lyse side , for hver pille du tager jo færre er der

Anmeld

28. april 2011

Ludo

Thereseh skriver:

Kan du ikke spørge om lægen ikke kan udskrive "Selexid" til dig, istedet? De er ret dyre, men smager ikke af noget, og virker rigtig godt. Dem fik jeg i påsken, da jeg havde fået blærebetændelse, og fik at vide de var de mest effektive... Fik dem fordi man ikke må få de dér "sulfa" piller, som man ellers plejer at få mod blærebetændelse, når man er sent i graviditeten. 

Syntes de var dyre nok alligevel de piller 23 stk 149 kr. har fået ampicillin pcd på 500mg

Anmeld

29. april 2011

Thereseh

Ludo skriver:

Syntes de var dyre nok alligevel de piller 23 stk 149 kr. har fået ampicillin pcd på 500mg

Ok, ja det var også en sjat. 

Jeg tror jeg gav 180 for penicillin til tre dage. 

Anmeld

29. april 2011

Annemor...

Det kommer an på hvilken bakterie der er i urinen, for nogen er selexid resistente for.

Anmeld

1. maj 2011

Mamma Mija

Ludo skriver:

Ej hvor ærgeligt! Har også selv haft blærebetændelse 2 gange i min graviditet indtil videre, det er sgu øv ;s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.