Brio sport 2010?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2011

ooo

Vi overvejer kraftigt at købe en brio sport fra 2010, da vi kan få den til 4000,-. Det er lige en besparelse på 2000,- i forhold til 2011-modellen, det kan vi jo godt lide.

Men er der nogen der har erfaringer med den model? Vil meget gerne høre både godt og skidt, så vi kan finde ud af om det er den vi skal have til baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

svanen73

Jeg har en til salg til 3500,- aldrig brugt...vi købte en selv og har fået en i gave

Anmeld

28. april 2011

otlitrom

Det er den vi har købt... Til samme pris, inkl. lift og pusletaske.. Krølfisen er jo ikke kommet ud endnu, men det er den den kommer til at blive trillet rundt i..

Min venindes storesøster havde en, og den har holdt til 3 børn på 7 år.. Den er først gået i stykker nu. Jeg ved godt det ikke er 2010 modellen, men det er en Brio Sport. Hun har været viiildt glad for den, så det håber jeg også vi bliver!

Anmeld

28. april 2011

ooo

svanen73 skriver:

Jeg har en til salg til 3500,- aldrig brugt...vi købte en selv og har fået en i gave

Det var pænt af dig at tilbyde, men tror vi vælger at købe den her i København.

Anmeld

28. april 2011

ooo

kitty skriver:

Det er den vi har købt... Til samme pris, inkl. lift og pusletaske.. Krølfisen er jo ikke kommet ud endnu, men det er den den kommer til at blive trillet rundt i..

Min venindes storesøster havde en, og den har holdt til 3 børn på 7 år.. Den er først gået i stykker nu. Jeg ved godt det ikke er 2010 modellen, men det er en Brio Sport. Hun har været viiildt glad for den, så det håber jeg også vi bliver!

Ej hvor sjovt, er det også den sorte 2010 model?

Vi synes den virker ret fin, og så er prisen god.

Anmeld

28. april 2011

Corn

Vi købte n Brio sport da vi ventede den første og nu har vi fået nr. tre som stadig bruger den vogn... Der har ingen problemer været med den, og det eneste der viser at det er en brugt vogn er, at den er falmet på kalechen...

Så den har klaret 3 børn på fem år uden problemer 

Anmeld

28. april 2011

Ina33

Jeg har haft en BRIO sport, det er dog en del år siden, så måske er de blevet bedre siden da.

Holbartmæssigt var den super. MEN den havde dog et stort problem med at tippe forover. Èn gang tippede den faktisk imens min søn sad i den, han røg dirkete med panden i asfalten, puha det gav noget af en forskrækkelse.

Med udover at den altså havde dette "tippe"problem, så var det en rigtig god vorgn.

Anmeld

28. april 2011

svanen73

Metchen skriver:

Det var pænt af dig at tilbyde, men tror vi vælger at købe den her i København.

Helt i orden

Anmeld

28. april 2011

ooo

Corn skriver:

Vi købte n Brio sport da vi ventede den første og nu har vi fået nr. tre som stadig bruger den vogn... Der har ingen problemer været med den, og det eneste der viser at det er en brugt vogn er, at den er falmet på kalechen...

Så den har klaret 3 børn på fem år uden problemer 

Det må da siges at være noget af en holdbarhed.

Anmeld

28. april 2011

ooo

Loppe skriver:

Jeg har haft en BRIO sport, det er dog en del år siden, så måske er de blevet bedre siden da.

Holbartmæssigt var den super. MEN den havde dog et stort problem med at tippe forover. Èn gang tippede den faktisk imens min søn sad i den, han røg dirkete med panden i asfalten, puha det gav noget af en forskrækkelse.

Med udover at den altså havde dette "tippe"problem, så var det en rigtig god vorgn.

Når du siger tippe, mener du så at den "falder forover" hen mod styret, eller bagover? Og hvorfor gør de mon det? Ved du det? Mange spørgsmål herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.