Underlag til kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.813 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Mussi30

Ren nysgerrighed..

Hvad bruger I som underlag til jeres kager?

Nu tænker jeg naturligvis på kager der "skal ud af huset" og derfor ikke kommer på lagkagefad etc.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

muzen

Mussi30 skriver:

Ren nysgerrighed..

Nu tænker jeg naturligvis på kager der "skal ud af huset" og derfor ikke kommer på lagkagefad etc.

mine kommer på kage fad selvom de skal ud af huset. jeg gør det at når jeg er på loppemarkeder så køber jeg en masse at de der rustfri stål fade også gør det ikke så meget hvis jeg ikke får dem igen. men folk er rigtig gode til at komme med det igen

Anmeld

28. april 2011

AndreasMor84

Jeg køber nogle af de lidt tykkere papfade hos fx. dinkage eller lign. Ellers køber jeg runde fade i metro, når de er på tilbud

Anmeld

28. april 2011

mulle7430

Mussi30 skriver:

Ren nysgerrighed..

min mand laver træ plader til mig

Anmeld

28. april 2011

mariamiss6

De der plastikskæreunderlag.... De er lige til at klippe i den ønskede form og størrelse, og man får ca. 3 for 50 kroner....

De kan jo så gå i opvaskeren, og jeg beder altid om at få dem tilbage, de kan jo nemt være i et stort brev

Anmeld

28. april 2011

HopinWishin

Jeg har brugt nogle stykker af papkasser jeg havde, og så betrukket dem med staniol..

(god ide med loppemarkedet iøvrigt!)

Anmeld

28. april 2011

Jeg har tit brugt papæsken fra dåse sodavand, og pakket det ind i fx. gavepapir.    Har det været mindre har jeg gået og gemt lidt pap, jeg pakker ind i staniol, og større så har jeg fået manden til at skærer en træplade!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.