tøj til nyfødt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. april 2011

mor-til-en-dejlig-baby

er str. 62 for stort til en nyfødt? er ved at bestille tøj og har glemt de andre størrelser jeg har bestilt på før da tøjet er hos min svigermor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

mor-til-en-dejlig-baby

com on

Anmeld

28. april 2011

AnneBJ

Ja det vil jeg tro det er. Felix vejede 3730 og var 53 cm. Han var i en str. 50. Enkelte ting kan han stadig passe i den str., men er ellers rykket op i 56. Der er jo forskel på børn - vi har fx en ret slank dreng, og der er også forskel på tøj - noget i 50 kan han passe, mens andet i 56 er for kort i livet

Anmeld

28. april 2011

AnneBJ

den-lykkeligste skriver:

com on

Rolig, folk skal lige have en chance - de er nok midt i madlavning/spisning osv.

Anmeld

28. april 2011

mor-til-en-dejlig-baby

AnneBJ skriver:

Rolig, folk skal lige have en chance - de er nok midt i madlavning/spisning osv.

sorry..

Anmeld

28. april 2011

muzen

altså M er født i november og vejet 3690g og var 50 cm så han brugte str 50 i halvanden mdr så gik han over i str 56. 62 kom han i da han har været en 3-4 mdr. mener jeg, men det brugte han så også et godt stykke tid.

så hvis du har noget i 50 og 56 ville jeg købe i 62 hvis jeg var dig. men er det det første du køber ville jeg købe 56.

Anmeld

28. april 2011

mor-til-en-dejlig-baby

AnneBJ skriver:

Ja det vil jeg tro det er. Felix vejede 3730 og var 53 cm. Han var i en str. 50. Enkelte ting kan han stadig passe i den str., men er ellers rykket op i 56. Der er jo forskel på børn - vi har fx en ret slank dreng, og der er også forskel på tøj - noget i 50 kan han passe, mens andet i 56 er for kort i livet

tager chancen
tak for svaret

Anmeld

28. april 2011

mor-til-en-dejlig-baby

muzen skriver:

altså M er født i november og vejet 3690g og var 50 cm så han brugte str 50 i halvanden mdr så gik han over i str 56. 62 kom han i da han har været en 3-4 mdr. mener jeg, men det brugte han så også et godt stykke tid.

så hvis du har noget i 50 og 56 ville jeg købe i 62 hvis jeg var dig. men er det det første du køber ville jeg købe 56.

tusind taak

Anmeld

28. april 2011

muzen

den-lykkeligste skriver:

tusind taak

det var så lidt håber du blev kloger

Anmeld

28. april 2011

AnneBJ

den-lykkeligste skriver:

sorry..

Håber du finder noget fint tøj - om ikke andet skal str. 62 nok passe på et tidspunkt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.