Hej med jer
jeg faldt lige over episoden her i påsken hvor mig og min kæreste var hjemme hos mine forældre på påske i et par dage hvor der kom et tidspunkt hvor min kæreste sprang frokost over hjemme hos mine forældre da han var meget meget træt og lagde sig ind på sofaen og faldte i søvn. Efter frokosten ville min far tage sig et hvil og ser sofaen er fyldt ud hvor min søster og hendes kæreste har lagt sig halvt i den anden ende, reager han ved at sige til min sovende kæreste: eeeeej det er min plads! hvor skal jeg så ligge?? ) hvor han havde et smil på hvor jeg selvfølgelig smilte lidt af det og tænkte selvfølgelig min far bare gik hen og tog sin seng! men nej ? han rusker og klapper nærmest min kæreste på skuldrende ! glemmer aldrig måden han gjorde det på.. han lignede nærmest et barn min far

men vækkede ham på den mest mærkeligste måde hvor han slog med flad hånd på hans skulder.. hvor min kæreste vågnede forskrækket op, og sagde undskyld - hvor min far siger : ja nu er du jo vågen ! og så ovetager han pladsen?

skulle jeg ha reageret på det? ville ikke blande mig for blev noget overrasket og en smule nervøs

min kæreste tør nu ikke ligge sig i deres sofaer

skal jeg tage det op med min far???? har ALDRIG OPLEVET MIN FAR GØRE DET OVERFFOR MIG"
Anmeld