min fars mærkelige opførsel eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer

jeg faldt lige over episoden her i påsken hvor mig og min kæreste var hjemme hos mine forældre på påske i et par dage hvor der kom et tidspunkt hvor min kæreste sprang frokost over hjemme hos mine forældre da han var meget meget træt og lagde sig ind på sofaen og faldte i søvn. Efter frokosten ville min far tage sig et hvil og ser sofaen er fyldt ud hvor min søster og hendes kæreste har lagt sig halvt i den anden ende, reager han ved at sige til min sovende kæreste: eeeeej det er min plads! hvor skal jeg så ligge?? ) hvor han havde et smil på hvor jeg selvfølgelig smilte lidt af det og tænkte selvfølgelig min far bare gik hen og tog sin seng! men nej ? han rusker og klapper nærmest min kæreste på skuldrende ! glemmer aldrig måden han gjorde det på.. han lignede nærmest et barn min far men vækkede ham på den mest mærkeligste måde hvor han slog med flad hånd på hans skulder.. hvor min kæreste vågnede forskrækket op, og sagde undskyld - hvor min far siger : ja nu er du jo vågen ! og så ovetager han pladsen? skulle jeg ha reageret på det? ville ikke blande mig for blev noget overrasket og en smule nervøs min kæreste tør nu ikke ligge sig i deres sofaer skal jeg tage det op med min far???? har ALDRIG OPLEVET MIN FAR GØRE DET OVERFFOR MIG"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

A&F

Det var en mærkelig opførsel og kan forstå at I var chokeret. Hvor gammel er din far da?

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Det var en mærkelig opførsel og kan forstå at I var chokeret. Hvor gammel er din far da?

Han er 52
jeg blev meget ked da jeg oplevede min far kunne have sådan en side. Han risikere jo ødelægge båndet og samtidig skræmme folk væk!

har overvejet tage den op med ham? kan selvfølgelig godt ende op med hans konklusion er vi kan sove på vores gamle værelser ? men igen. der har aldrig været noget når jeg har lagt der og han nærmest har skrevet sit navn på sofaen han VIDSTE jo min kæreste lå og sov på sofaen som sagt.. siger han tit der ikke er faste pladser i huset.. så forstår ikke en brik

Anmeld

28. april 2011

A&F

Anonym skriver:

Han er 52
jeg blev meget ked da jeg oplevede min far kunne have sådan en side. Han risikere jo ødelægge båndet og samtidig skræmme folk væk!

har overvejet tage den op med ham? kan selvfølgelig godt ende op med hans konklusion er vi kan sove på vores gamle værelser ? men igen. der har aldrig været noget når jeg har lagt der og han nærmest har skrevet sit navn på sofaen han VIDSTE jo min kæreste lå og sov på sofaen som sagt.. siger han tit der ikke er faste pladser i huset.. så forstår ikke en brik

Jaa det var træls. Men jeg tænker lidt, at I skal se bort fra denne episode. Hvis det skulle gentage sig igen, og her tænker jeg ikke på sofa episoden, men generelt, så tag det op med ham. Evt, at det er din kæreste, der gør det

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Jaa det var træls. Men jeg tænker lidt, at I skal se bort fra denne episode. Hvis det skulle gentage sig igen, og her tænker jeg ikke på sofa episoden, men generelt, så tag det op med ham. Evt, at det er din kæreste, der gør det

okey tror også det er sådan vi gør det her på. Og så må vi se om det gentager sig igen eller hvis andet skulle opstå og så tage det hele op.

mange tak for dine svar - det hjalp mig meget på tankerne!

Anmeld

28. april 2011

pussekat

Anonym skriver:

Han er 52

hejsa

jeg tro du skal tage en snakkes med dig far om det ?? skulle tro han være et barn som kun vil lige på sofa jeg tro også jeg vil bliv lige  på ham han kun da lige sig i sig seng tro da hele ikke jeg vil lige mig til at sove hjem hos ham mere vis jeg være mand i dig liv hold da op en far/svigerfar

Anmeld

28. april 2011

A&F

Anonym skriver:

okey tror også det er sådan vi gør det her på. Og så må vi se om det gentager sig igen eller hvis andet skulle opstå og så tage det hele op.

mange tak for dine svar - det hjalp mig meget på tankerne!

Det var så lidt. Når det kommer til sådan noget, især fra familien af, er man nødt til at sluge et par kameler, men der er en grænse for hvor mange kameler man kan sluge. Håber ikke, at I vil opleve den slags episoder igen.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa

jeg tro du skal tage en snakkes med dig far om det ?? skulle tro han være et barn som kun vil lige på sofa jeg tro også jeg vil bliv lige  på ham han kun da lige sig i sig seng tro da hele ikke jeg vil lige mig til at sove hjem hos ham mere vis jeg være mand i dig liv hold da op en far/svigerfar

jeg har også talt med min kæreste om episoden. Og han vil meget gerne have talt med min far om det! han er rystet! og jeg er rigtig flov og skuffet på min fars opførsel den dag! og min kæreste har heller ikke lyst til at komme i huset mere efter denne episode.. han er rigtig rigtig ked

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Det var så lidt. Når det kommer til sådan noget, især fra familien af, er man nødt til at sluge et par kameler, men der er en grænse for hvor mange kameler man kan sluge. Håber ikke, at I vil opleve den slags episoder igen.

så sandt som det er sagt. Men må sikre det ikke sker igen! min kæreste skal ikke være bange for at komme i huset.

Anmeld

28. april 2011

pussekat

Anonym skriver:

jeg har også talt med min kæreste om episoden. Og han vil meget gerne have talt med min far om det! han er rystet! og jeg er rigtig flov og skuffet på min fars opførsel den dag! og min kæreste har heller ikke lyst til at komme i huset mere efter denne episode.. han er rigtig rigtig ked

hejsa

håb i få det løst på det hele jeg tro hele ikke vil kom det lige med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.