Søger meget hurtigt en billig men fin barnevogn !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. april 2011

morethanperfect

Ja , for min elskede silver cross breast sammen i dag da vi var ude og gå  Heldigvis skete der ikke Oscar noget , han vågnede ikke engang Nå , men jeg søger efter en barnevogn , og efter som han kun vil sove i barnevognen om dagen , er det ret problematisk pt. 

Den skal stå på fyn , med mindre i selv kan komme med den 

Gerne en Trille .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Pigent

Ja , for min elskede silver cross breast sammen i dag da vi var ude og gå  Heldigvis skete der ikke Oscar noget , han vågnede ikke engang Nå , men jeg søger efter en barnevogn , og efter som han kun vil sove i barnevognen om dagen , er det ret problematisk pt. 

Gerne en Trille .. 

Det var da træls(: Troede at Silver Cross var et godt mærke. Har aldrig hørt om at de gør det.
Godt der ikke skete noget med din søn.

Jeg har ikke en barnevogn til salg, men har fundet nogle på Dba.

http://www.dba.dk/til-boern/boerne-og-babyudstyr/barnevogne-og-kombivogne/produkt-barnevogn/reg-fyn/?vis=galleri&medbillede

Håber du finder en barnevogn(:

Anmeld

28. april 2011

morethanperfect

Barnepigen skriver:

Det var da træls(: Troede at Silver Cross var et godt mærke. Har aldrig hørt om at de gør det.
Godt der ikke skete noget med din søn.

Jeg har ikke en barnevogn til salg, men har fundet nogle på Dba.

http://www.dba.dk/til-boern/boerne-og-babyudstyr/barnevogne-og-kombivogne/produkt-barnevogn/reg-fyn/?vis=galleri&medbillede

Håber du finder en barnevogn(:

Ved ik lige hvad der skete .. pludselig sagde det bare BANG og så var den knækket

Tak .. Har kigget , vil bare gerne ha en MEGET billig .. Havde ik lige regnet med det

Anmeld

28. april 2011

Pigent

morethanperfect skriver:

Ved ik lige hvad der skete .. pludselig sagde det bare BANG og så var den knækket

Tak .. Har kigget , vil bare gerne ha en MEGET billig .. Havde ik lige regnet med det

Det da bare for træls(: Kan lige prøve og lede lidt videre på nette og se om der er nogle billgere. Hvad må maks prisen være?

Anmeld

28. april 2011

morethanperfect

Barnepigen skriver:

Det da bare for træls(: Kan lige prøve og lede lidt videre på nette og se om der er nogle billgere. Hvad må maks prisen være?

Det afhænger også af hvor de står henne .. Det skulle helst være et sted på sydfyn .. Højst 2000 .. Tak for hjælpen

Anmeld

28. april 2011

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Gerne en Trille .. 

Var det en du havde købt brugt?? og hvor??

Godt der ikke skete guldklumpen noget..

Anmeld

28. april 2011

4kløver

Mener at der er en herinde der har en ny til 1500 kr. Men kan ikke lige huske hvor hun er fra

Anmeld

28. april 2011

Pigent

morethanperfect skriver:

Det afhænger også af hvor de står henne .. Det skulle helst være et sted på sydfyn .. Højst 2000 .. Tak for hjælpen

Var så lidt(:

Det link til Dba er der også nogle billig så må du selv lige kigge om de står på sydfyn

Har lige kigget videre og fundet 2 Trille vogne på Fyn.
http://www.guloggratis.dk/bornetransport/barnevogne/trille?q=&regionid=1&submit=submit&has_picture=yes

Anmeld

28. april 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Var det en du havde købt brugt?? og hvor??

Godt der ikke skete guldklumpen noget..

Nej jeg havde fået den af min papmor ..

Ja ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.