Konstant sulten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.162 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Lotte86

Hej alle...

Jeg er gravid i uge 7, så stadig ret nyt

Skal lige høre om der er andre end mig, der oplever at have følelsen af at være sulten hele tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mor Christa

Jep jep jep Jeg var KONSTANT sulten indtil uge 12 cirka.. Så kom kvalme .. Og så var jeg absolut ikke sulten længere.. men så blev det meget bedre omkring 15. uge .. Så du er ikke alene om den sult der ..

Anmeld

28. april 2011

rsmor

Jep sådan havde jeg det også i starten! Det er helt normalt... Knus herfra

Anmeld

28. april 2011

Københavnermor

Jeg er 8+0 i dag og jeg har egentlig haft ret meget nedsat sult indtil nu.. Der har været meget mad jeg simpelthen ikke har kunne udstå synet/lugten/smagen af.. Men i dag: Jeg er SÅ SULTEN!!! Har lige spist kæmpe frokost og jeg er overhovedet ikke tilfredsstillet!! Må se hvad jeg ellers kan finde at spise... 

Anmeld

28. april 2011

Lotte86

Okay, godt at høre at det er normalt nok Sulten og trætheden er det der fylder mest, ellers har jeg det fantastisk..

Det er så bare lige med at styre den madtrang der, på en sund måde!!

Anmeld

28. april 2011

SussieThyssen

Hehe..nogle bliver konstant sultne andre det modsatte...så man må jo prøve at finde en balance

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. april 2011

Ludo

Åhh kender det alt for godt. Jeg er 9+3 idag og skal helst spise hver 2. time ellers vender maven sig lige en tur for så er den tom så ja sulten hele tiden syntes jeg er lidt træt af at spise en gang imellem.

Anmeld

29. april 2011

Wimmie

Jeg er også i 7. uge og jeg synes virkelig også at jeg konstant er sulten... Jeg spiste i dag en STOR portion wokmad med rejer og grøntsager (meget stor portion) og 2 timer efter knurrede min mave...

Prøver i det mindste på at spise sundt...

Anmeld

29. april 2011

katrine7

Hihi jeg havde det også sådan. Men så glæd jer til i kommer længere hen - jeg er 27+2 idag, og bliver hurtigt mæt. MEN ligeså hurtig i løbet af et splitsekund hammer sulten igen  så fra nu af, må jeg huske at ha madpakke med overalt

Anmeld

29. april 2011

Mi

Jeg havde det på samme måde, og jeg skulle bare have noget "ordentlig" mad HELE tiden. Jeg spiste også min kvalme væk. Jeg fik kvalme lige så snart jeg var det mindste sulten, så åd og åd og åd de første tre måneder.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.