Messecenter Herning kæmpe outlet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Laulund87

Er der nogen der ved noget om det?

Jeg har hørt at der i starten af maj skal være kæmpe outlet med tøj i mærker som bla. Molo, Katvig osv.

Det lyder totalt fedt

Og her fandt jeg lige noget om det

http://www.mch.dk/MCH/Presse/Seneste-nyt/Nyhed.aspx?Action=1&NewsId=1585&PID=198

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Sabrina

Jeg mener (uden at hænge mig op på det), at jeg læste i avisen det er den weekend der hedder d. 6-8 maj.... Ved ikke helt om den 6. er med, men ihvertfald 7-8 maj

Anmeld

29. april 2011

Sofia

Jeg skal derop! Er spændt på at se om der er noget at komme efter - husk de tager entre!

Anmeld

29. april 2011

Laulund87

Sofia skriver:

Jeg skal derop! Er spændt på at se om der er noget at komme efter - husk de tager entre!

Jeg har også fået overtalt manden til at vi skal afsted

Ved du hvad entréen er?

Anmeld

29. april 2011

Dinna88

Jeg skal med, Lotte! Har aldrig oplevet et lagersalg før, jeg er klar med næver og albuer!

Anmeld

29. april 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Jeg skal med, Lotte! Har aldrig oplevet et lagersalg før, jeg er klar med næver og albuer!

Okay! Det er sindssygt stort Vi var dernede for et par år siden hvor der var udstillinger, holy mamma siger jeg bare

Anmeld

29. april 2011

Dinna88

Laulund87 skriver:

Okay! Det er sindssygt stort Vi var dernede for et par år siden hvor der var udstillinger, holy mamma siger jeg bare

Det bliver crazy! Mig og Bruno om dig - klar til kamp, imens du leder efter tøjet  Hahahahha. Er forberedt på det værste.

Anmeld

29. april 2011

Angelspot

Det er d. 7 og 8 maj, det kostede 60 kr at komme ind da jeg var med for et halvt år siden. Det er hvert ½ år. Det er kæmpe stort og man skal være klar på store menneske mængder Men det er fedt, vildt billigt og der er SÅ mange gode mærker og der er meget forskelligt!

Anmeld

29. april 2011

Laulund87

Dinna88 skriver:

Det bliver crazy! Mig og Bruno om dig - klar til kamp, imens du leder efter tøjet  Hahahahha. Er forberedt på det værste.

Yes!

Anmeld

29. april 2011

Laulund87

Angelspot skriver:

Det er d. 7 og 8 maj, det kostede 60 kr at komme ind da jeg var med for et halvt år siden. Det er hvert ½ år. Det er kæmpe stort og man skal være klar på store menneske mængder Men det er fedt, vildt billigt og der er SÅ mange gode mærker og der er meget forskelligt!

Det lyder da fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.