"drengedrømmen"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. april 2011

betski

Jeg har ikke selv set det program - men fik lige slået over til slutningen, hvor der blev sorteret en fra. De stod fint der de forhåbningsfulde drenge og så var der en der fik at vide, at han ikke var godt nok og ikke kommet videre. Hvor er grænsen egentlig for at lave tv hvor man knepper følelser. Ja sorry mit udtryk, men synes simpel hen det var så synd for den dreng at vi seer, hans modstandere og dem der stod udenfor skulle opleve hans skuffelse. Skuffelsen må være hård nok i forvejen, men at stille den til offentlig skue forstå jeg ikke. Øv hvor synes jeg det var synd for den dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Fru Nielsen

Det er jo en del af det at være med, og det viste de helt fra starten..... Min fætter er med i drengedrømmen, og konkurancen er ben hård, fuldstændig ligesom ude i det virkelige liv omkring fodboldt......

Anmeld

28. april 2011

betski

Det er jo en del af det at være med, og det viste de helt fra starten..... Min fætter er med i drengedrømmen, og konkurancen er ben hård, fuldstændig ligesom ude i det virkelige liv omkring fodboldt......

Jeg er ikke i tvivl om, at konkurrencen ude på banen er hård og altid har været det. Det jeg ikke forstår er at udvælgelsen skal foregå med de andre stående ved siden af og med kamera på. Ja, de får at vide hvad de går ind til, men de er stadig børn og ved ikke hvad det er de egentlig siger ja til. Jeg synes det er forkert; så forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.