Graviditetstegn men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Hoose89

Anonym skriver:

tør man spørger hvad du vil gøre hvis du er gravid... og hvad med faderen?

Hvis jeg er gravid vil jeg selvfølgelig beholde barnet da abort er bandlyst i min verden (altså i mit hovede)..

Og ved præcis hvem faderen er, har haft snakken med ham omkring det igår. Som han selv siger så "glæder han sig meget til at blive far hvis der er bebs på vej selvom han gerne ville have ventet et par år endnu"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Anonym

Hvis jeg er gravid vil jeg selvfølgelig beholde barnet da abort er bandlyst i min verden (altså i mit hovede)..

Og ved præcis hvem faderen er, har haft snakken med ham omkring det igår. Som han selv siger så "glæder han sig meget til at blive far hvis der er bebs på vej selvom han gerne ville have ventet et par år endnu"

jamen så er det jo godt... for det ville da være forfærdeligt at skulle ha et barn du måske ik ønsker og som han SLET ik vil ha... (hvis du nu er for langt henne til en abort)

jeg er selv imod abort så kan godt forstå dig... børn er skønne og tror ik jeg kunne leve uden mine unger

Anmeld

28. april 2011

Hoose89

Anonym skriver:

jamen så er det jo godt... for det ville da være forfærdeligt at skulle ha et barn du måske ik ønsker og som han SLET ik vil ha... (hvis du nu er for langt henne til en abort)

jeg er selv imod abort så kan godt forstå dig... børn er skønne og tror ik jeg kunne leve uden mine unger

Jah det er virkelig dejligt.

Elsker også børn og "låner" tit de andre i kvarterets børn. Hehe.

Anmeld

28. april 2011

Anonym

Hoose89 skriver:

Jah det er virkelig dejligt.

Elsker også børn og "låner" tit de andre i kvarterets børn. Hehe.

jamen så håber jeg faktisk at du er gravid... lyder nok mærkeligt...

Anmeld

28. april 2011

Hoose89

Anonym skriver:

jamen så håber jeg faktisk at du er gravid... lyder nok mærkeligt...

Hehe, ved nu ikke om det lyder mærkeligt, for mødrene til de bærn jeg "låner" håber det også.

Selvom de nyder at jeg "låner" dem lidt så er de vist lidt trætte af dagligt at hører på "Så lavede jeg det og det og det med Carina", "Carina er bare såååå sej", "Moaaaar, jeg elsker Carina" osv.. Hehe

Anmeld

28. april 2011

Anonym

Hoose89 skriver:

Hehe, ved nu ikke om det lyder mærkeligt, for mødrene til de bærn jeg "låner" håber det også.

Selvom de nyder at jeg "låner" dem lidt så er de vist lidt trætte af dagligt at hører på "Så lavede jeg det og det og det med Carina", "Carina er bare såååå sej", "Moaaaar, jeg elsker Carina" osv.. Hehe

hehe okay jamen så håber jeg det bare endnu mere.... for at du er gravid

Anmeld

28. april 2011

Hoose89

Anonym skriver:

hehe okay jamen så håber jeg det bare endnu mere.... for at du er gravid

Takker for de ...

Gør vi også, eller rettere hele familien gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.