Gøre en barnevogn rent invendigt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2011

tinasmor

Har I nogle tips til hvordan man bedst rengøre en barnevogn. Vores har stået nogle år i kælderen og skal nu gøres rent. Er der et produkt som vil være godt og bruge? Eller gode ideer generelt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Skouboe

tinasmor skriver:

Har I nogle tips til hvordan man bedst rengøre en barnevogn. Vores har stået nogle år i kælderen og skal nu gøres rent. Er der et produkt som vil være godt og bruge? Eller gode ideer generelt?

Rodalon!

Anmeld

28. april 2011

tinasmor

Skouboe skriver:

Rodalon!

Super, tak. Jeg kender det ikke, men går ud fra at de har sådan noget i Matas eller sådan noget. Det må jeg ud og købe.

Det er ikke farligt stads, nu hvor baby skal sove i barnevognen ?(altså skal ikke bruge vognen før om 10 uger, så der går lang tid inden den skal bruges)

Anmeld

28. april 2011

Skouboe

tinasmor skriver:

Super, tak. Jeg kender det ikke, men går ud fra at de har sådan noget i Matas eller sådan noget. Det må jeg ud og købe.

Det er ikke farligt stads, nu hvor baby skal sove i barnevognen ?(altså skal ikke bruge vognen før om 10 uger, så der går lang tid inden den skal bruges)

Det kan købes i de fleste større supermarkeder. Du skal vælge indendørsvarianten.

Det fjerner lugt og evt. svampesporer osv..

Anmeld

28. april 2011

tinasmor

Skouboe skriver:

Det kan købes i de fleste større supermarkeder. Du skal vælge indendørsvarianten.

Det fjerner lugt og evt. svampesporer osv..

Så må det lige være det jeg skal have, og tak for at nævne at der er to varianter (så jeg ikke fik købt den forkerte)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.