Er lykkelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Madam Blå

Må dele det med jer Var til NF i dag, og det var det bedste i hele mit liv  Bebs var vild og boltrede sig rundt. Faktisk så meget at vi fik lov til at se den i 50 min, fordi scanningssygeplejersken ikke kunne måle den. Den kunne ikke ligge stille på den måde, som hun ville have. Det nød jeg og den stolte far godt af  

Hvor var det fantastisk at se den spjætte, sparke, vinke, sutte på tommel, slå kolbøtter og alt muligt!

Vi fik dog intet risikotal, da min blodprøve var taget for tidligt.. Selvom jeg var to gange oppe ved lægen og få taget den - så de var sikre på, at den var taget sent nok..Så det får vi sendt med posten om et par dage ca. Men bebs så perfekt ud, sagde hun

Men bebs er 5,5 lang, og blev sat en dag frem. Så er nu 12+0 og har termin 10.11.11.. Var ellers lige blevet glad for termin den 11.11.11

Tak fordi i læste med Måtte bare dele min glæde

Rigtig god solskinsdag til jer de damer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

twinny

tillykke med en god scanning....

Anmeld

28. april 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

tillykke med en god scanning....

Tusind tak

Havde mareridt i nat, så nåede at blive vildt nervøs inden. Men heldigvis var det bare så skønt

Anmeld

28. april 2011

twinny

Kristinav skriver:

Tusind tak

Havde mareridt i nat, så nåede at blive vildt nervøs inden. Men heldigvis var det bare så skønt

jaaah det havde jeg også... Og det var bare en overvældende følelse at være til den scanning...

Anmeld

28. april 2011

henh01

Kunne være ret sejt med en fødselsdato der lød 11-11-11 min søn er født 12-11-10 det er også ret skægt.

Og tillykke med den vellykkede NF

Anmeld

29. april 2011

cillejensen

Tillykke med en dejlig scanning, er lige kommet til siden, hold da op der er meget praktisk information herinde

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

cillejensen skriver:

Tillykke med en dejlig scanning, er lige kommet til siden, hold da op der er meget praktisk information herinde

Velkommen til!

Ja, jeg bruger den selv en hel del. Er vidst blevet lidt små afhængig.. Men der er så mange søde damer herinde, som står klar til at hjælpe med hvad som helst Håber du bliver glad for siden!

Jo tak. Det var simpelthen så stort for os Graviditeten blev lidt mere virkelig, hvis man kan sige det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.