er min baby lille????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Caroline86

Jeg synes det lyder som en fin størrelse

Man siger at en gennemsnits bebs ligger mellem 2500 og 3500 ved fødslen (termin) og hvis man går ud fra at baby tager ca. 100 gram på om ugen i slutningen af graviditeten synes jeg da din pige lyder til at ligge RET pænt på gennemsnitskurven

Babyer der bliver født i dag er faktisk større og større(tungere) men jeg tror du skal prise dig lykkelig over ikke at få en 5 kg. basse for de skulle efter sigende ofte være liiiidt sværere at presse ud

Desuden kan jm snildt skønne forkert og dit barn kan være både større og mindre end hun skønner hende til

Ingen grund til bekymring

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

twiggi

Caroline86 skriver:

Jeg synes det lyder som en fin størrelse

Man siger at en gennemsnits bebs ligger mellem 2500 og 3500 ved fødslen (termin) og hvis man går ud fra at baby tager ca. 100 gram på om ugen i slutningen af graviditeten synes jeg da din pige lyder til at ligge RET pænt på gennemsnitskurven

Babyer der bliver født i dag er faktisk større og større(tungere) men jeg tror du skal prise dig lykkelig over ikke at få en 5 kg. basse for de skulle efter sigende ofte være liiiidt sværere at presse ud

Desuden kan jm snildt skønne forkert og dit barn kan være både større og mindre end hun skønner hende til

Ingen grund til bekymring

knus

hehe endelig ikke nævne hun kan være 5 kg
er hun nok ikke, men jeg ville ikke turde presse hende ud så

tak

Anmeld

28. april 2011

Caroline86

NinaSophia skriver:

hehe endelig ikke nævne hun kan være 5 kg
er hun nok ikke, men jeg ville ikke turde presse hende ud så

tak

hæhæh... nej, så meget tror jeg dog ikke hun skønner forkert

Det koster jo JM en lagkage til afdelingen hvis hun skønner mere end 1 kg forkert

Anmeld

28. april 2011

twiggi

Caroline86 skriver:

hæhæh... nej, så meget tror jeg dog ikke hun skønner forkert

Det koster jo JM en lagkage til afdelingen hvis hun skønner mere end 1 kg forkert

så skal jeg da have et stykke når hun fylder mig med beymringer omkring bristninger i 3. grad

Anmeld

28. april 2011

K&S

NinaSophia skriver:

har lige været ved sidste jordemoder besøg, og hun vejer omkring 2700 - 2800 gram, er det lidt?

udover det, står hun helt fast, og er helt klar..
nu er det bare at vente...

knus Nina, uge 38...

Jeg fødte Anton, da jeg var 38+0 og han vejede 2914 g. - så det lyder meget normalt (hvis ellers Antons vægt var normal ) - jeg nåede ikke at få ham skønnet, for jeg fødte den dag, jeg skulle have været til jordemoder

Anmeld

28. april 2011

Dansker I Holland

NinaSophia skriver:

har lige været ved sidste jordemoder besøg, og hun vejer omkring 2700 - 2800 gram, er det lidt?

knus Nina, uge 38...

Heysa Jeg synes det lyder som en fin størrelse Min ældste datter vejede 2710 da hun blev født og jeg fødte en uge før terminen, men stadig til tiden. Så jeg vil ikke mene at hun er for lille

Sussie

Anmeld

28. april 2011

CamillaSoefelt

NinaSophia skriver:

knus Nina, uge 38...

Tror det er fint nok;-). Men ved du hvad? Du kan ik stole en meter på deres gætteri. De skønnede min søn til værende 3000g og han kom ud og vejede 3995g ;-). Såeh tá du det stille og roligt med det;-).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.