Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
krydser fingre for jer
AnneH skriver: Ja så har vi været på Skejby og har fået de to æg op, som de havde til os. Det ene var et flot 4 cellet æg med topkarakterer og det andet var kun 3 celler i morges da de ringede. MEN MEN MEN MEN..... Tror da nok lige at det sidste havde delt sig til igen og der var nu 4 celler!! Så nu ruger jeg på to meget fine 4 cellet æg. Nu skal vi så bare vente på blodprøven 12. maj Håber at er på vej til os.
Ja så har vi været på Skejby og har fået de to æg op, som de havde til os.
Det ene var et flot 4 cellet æg med topkarakterer og det andet var kun 3 celler i morges da de ringede.
MEN MEN MEN MEN.....
Tror da nok lige at det sidste havde delt sig til igen og der var nu 4 celler!!
Så nu ruger jeg på to meget fine 4 cellet æg.
Nu skal vi så bare vente på blodprøven 12. maj
Håber at er på vej til os.
hejsa
for jer
WEEEEEEEEE SØDESTE!!!! HVOR ER DET BARE DEJLIGT AT DET GIK SÅ GODT!!!!!!!!!!!! GOD RUGNING OG FOR AT DER ER 2 STREGER TIL JER D. 12 MAJ!!!!!!
LENE
Astasmor skriver: uh dejligt.
uh dejligt.
Ja det synes jeg også
camilla28 skriver: krydser alt hvad der krydses kan pøj pøj
krydser alt hvad der krydses kan
pøj pøj
Tak, det er jeg glad for
Leonora skriver: FEEEDT at det sidste æg hoppede med i farten....håber bare mega meget at der om 14 dage gemmer sig to små spire i din mave
FEEEDT at det sidste æg hoppede med i farten....håber bare mega meget at der om 14 dage gemmer sig to små spire i din mave
Ja det var bare super fedt. Er vildt glad.
Håber også på en positiv test om 14 dage
lotte32 skriver: dejligt at det sidste æg nåede med i mål krydser for at de begge finder sig godt tilrette og bliver hængende Lotte Ø.
dejligt at det sidste æg nåede med i mål
krydser for at de begge finder sig godt tilrette og bliver hængende
Lotte Ø.
Tak.. bliver hængende, super godt udtryk
Krydser alt hvad der an krydses
Kruse90 skriver: ijhhh hvor spændende søødeJeg hepper alt hvad jeg kanog krydser ligeledes alt hvad jeg kan
ijhhh hvor spændende søødeJeg hepper alt hvad jeg kanog krydser ligeledes alt hvad jeg kan
Ja det er mega spændende.
Nu er heller ikke længe til lørdag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128