Skal du se bryllup imorgen fra sofaen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

SaNiNa

Nope det skal jeg ikke. skal jo scannes imorgen tidlg og snakke med en læge efterfølgende og så skal vi til århus om eftermiddagen til onkel og tante.

Men skal helt sikkert se kjole det er det vigtigste for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mor til prinsessen :-)

MoarJ skriver:

Jeg ved ikke rigtigt om jeg skal, tror bare det kommer til at køre i baggrunden.... 

Mener det starter kl. 6.30 imorgen.... 

har sagt andet.... fordi skal nok se lidt af det, men gider ikke sedde og se timer af det :-).. menvil gerne lige se kjolen hehe

Anmeld

28. april 2011

DLM

Ja det bliver jeg nød til elsker at se på kjoler og er da meget spændt på hvordan Kate's ser ud og så skal jeg da lige se dem sige ja og så er det vist det

Anmeld

28. april 2011

TbCp

Nej det gider jeg ikke, der kommer sikkert klip fra det resten af weekenden så det bliver kun det jeg skal se, hvis overhovedet noget...

Anmeld

28. april 2011

eElak

Næ... hvis jeg gider kan jeg følge med på EB.dk eller BT på arbejdet... ;-)

Men har ikke den store interesse for det må jeg indrømme... ;-)

Anmeld

28. april 2011

mulle7430

det kan du tro jeg skal

Anmeld

28. april 2011

BabyNilas

Jeg vil rigtig gerne. Men min søn skal vac. kl 10.30 og tror desværre ikke jeg kan nå hjem til vielsen kl 12.

Anmeld

28. april 2011

katrine7

Skal arbejde imorgen, så det bliver nok ikke meget. Men tager det da nok på nettet eller tv2news når jge kommer hjem, bare for at se dem sige ja, og se hendes kjole

Ligesom med tvillingernes dåb - der nåede jeg lige at slå over da de sku sige navnene, og det var det

Anmeld

28. april 2011

NoName

Ja jeg skal se så meget som muligt...

jeg har i dag en feber baby hjemme fra dp, og har hende nok også hjemme i morgen så hun kan komme helt på højkant igen...

men tver er helt sikket tændt hele dagen

Anmeld

28. april 2011

Dansker i England

Nej, jeg skal i stedet nyde at vi har en ekstra fridag i morgen pga brylluppet - og så holder jeg mig langt væk fra London i weekenden - men skal dog (hvilket sikkert også bliver svært at komme uden om) se et sammendrag om aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.