Forkæle kæresten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Sikke en dejlig kæreste han har i dig! :-))
Jeg leder selv efter lidt inspiration så jeg kigger bare med ;-))

Hihi tak

Jeg mangler altid inspiration når jeg skal bruge det, men tænkte at der må være andre end mig med det problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Lou87

Anonym skriver:

Åh. Så melon, uhm

Ja tænkte nemlig på at det ku være en super idé, med det skønne vejr. Og så er der også udendørs pool deri

Men, kom til at tænke på noget, ikke sikekrt du ved det, men kan da forsøge. Min svigermor siger, at man ikke må bade ret meget i badeland og sådan, når man er gravid? Pga. bakterier siger hun

Åhh jeg er faktisk heller ikk meget til melon..
Er frygteligt kræsen

Det er også rigtig nok - kan selv huske jeg spurgte min JM om det nemlig.. MEN det er kun i slutningen af graviditeten hvor man ka risikere slimproppen er gået
Så hvis ikk du er det ska du ikk være bekymret.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Åhh jeg er faktisk heller ikk meget til melon..
Er frygteligt kræsen

Det er også rigtig nok - kan selv huske jeg spurgte min JM om det nemlig.. MEN det er kun i slutningen af graviditeten hvor man ka risikere slimproppen er gået
Så hvis ikk du er det ska du ikk være bekymret.

Så gider jeg slet ikke foreslå noget  hehe.

Jeg er 27+1, så det er vel ikke "farligt" endnu?

Anmeld

28. april 2011

Lou87

Anonym skriver:

Så gider jeg slet ikke foreslå noget  hehe.

Jeg er 27+1, så det er vel ikke "farligt" endnu?

Hehe nej jeg er umulig

Og nej det ville jeg bestemt ikk mene..

Anmeld

28. april 2011

henh01

Hejsa

Når jeg skal forkæle min kæreste er det ofte med flæskesteg med hele svineriet, eller stegt flæsk

Ellers tager vi ud og spiser - det er simpelthen det bedste - så er der ingen opvask, indkøb eller madlavning og man kan bare nyde hinanden.

Har vi tid uden børn lejer vi gerne film og ligger sammen på sofaen og ser den, eller tager i biffen.

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Hehe nej jeg er umulig

Og nej det ville jeg bestemt ikk mene..

Okay, tusind tak for det

Anmeld

28. april 2011

Millah

Anonym skriver:

Hej alle i søde piger

Jeg vil rigtig gerne forkæle min kæreste idag, med god mad osv.

Han havde en aftale i weekenden, om at skulle se noget bilshow, men blev brændt af igår af hans kammerat. Kunne mærke på ham, at han blev rigtig ked af det, og vil gerne gøre ham i rigtig godt humør idag.

Men... Jeg har virkelig ikke den store fantasi til sådan noget. Slet ikke til hvad jeg kan lave at spise til ham.

Nogle der har nogle gode ideer?

Jeg synes du skal tage sammen med ham til F&F i Fredericia, det skulle ikke undre mig om det osse var det han skulel til med sin kammerat

Tror han ville synes det er fedt du gider dele oplevelsen med ham, og tror osse du ville synes det er fedt og være afsted til

Jeg er selv til det hvert år  Og det er max fedt

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Millah skriver:

Jeg synes du skal tage sammen med ham til F&F i Fredericia, det skulle ikke undre mig om det osse var det han skulel til med sin kammerat

Tror han ville synes det er fedt du gider dele oplevelsen med ham, og tror osse du ville synes det er fedt og være afsted til

Jeg er selv til det hvert år  Og det er max fedt

Ville også sindssygt gerne med - men problemet er jeg skal arbejde fredag og lørdag

Men nu har han droppet det pga kammeraten.

Så nu har jeg lovet ham en tur til Racewars i Sindal istedet for her i Maj. Det er godt nok ikke det samme, meen det er vist et lille plaster på såret.

Og så tager vi i badeland i weekenden istedet.

Men tak

Anmeld

28. april 2011

Millah

Anonym skriver:

Ville også sindssygt gerne med - men problemet er jeg skal arbejde fredag og lørdag

Men nu har han droppet det pga kammeraten.

Så nu har jeg lovet ham en tur til Racewars i Sindal istedet for her i Maj. Det er godt nok ikke det samme, meen det er vist et lille plaster på såret.

Og så tager vi i badeland i weekenden istedet.

Men tak

Ja det skulle osse være rigtig fedt

Det er da øv du skal arbjeder  Men lyder da osse som hygge at tage en tur i badeland

Anmeld

28. april 2011

Anonym trådstarter

Millah skriver:

Ja det skulle osse være rigtig fedt

Det er da øv du skal arbjeder  Men lyder da osse som hygge at tage en tur i badeland

Der har vi været før, og det er også rigtig hyggeligt

Og her i maj er det 2 dage

Ja, det er super øv, men skidt med det. Så må vi ta afsted næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.