ellers kan man når du er så "ung" få kassekredit i de fleste banker hvor du betaler en rente af det du bruger hver måned... du kan få op 25.000 kr uden betaling for oprettelse og da jeg selv har de 25.000 kr pga forskellige uheldige situationer så kan jeg fortælle at ved en rentesats på 9.57% bliver det til 2300 kr pr. halve år, men renten er faldet en del siden jeg fik den lavet...
ved i hvert fald Nordea har altid elsket at smide kassekreditter efter os på trods af vi begge kun var på kontanthjælp til at starte med...
så snak med banken vis dem din fremtidsplan med job osv så er jeg da sikker på de er villige til at finde en løsning...
det mindste afdrag vi harhaft på lånet hedder 250 kr. pr mdr. det betyder jo så bare at det skulle løbe det længere og at hvis vi forhøjede lånet så skulle afdraget op...
Ja, Nordea har heller ikke været tilbageholdende overfor mig og min eks i sin tid.. De kastede nærmest penge efter os, heldigvis var vi fornuftige og har kun lånt til eksempeltvis indskud og sådan noget.. 
Men jeg tror nu altså sagtens du kan låne 10.000 kr. Jeg kan låne 15.000 kr bare ved et enkelt telefonopkald til min bank :/ - Jeg er på kontanthjælp, dog starter jeg
forhåbentligt på udd. pr. 1.sep, men det er jo ikke sikkert.. Jeg bor selv, har en datter, og ingen opsparing..
Jeg synes IKKE du skal tage kviklån. Jeg har det ikke selv, men renterne er simpelthen bare så tårnhøje. 
Anmeld