Så kom vi lidt videre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Sujan

Ja i dag har jeg fået svar på alle de sidste prøver, som blev taget hos gynækolog/fertillitetslæge Jan Pelle i Slagelse.

Alt er fint. Ingen ting er der galt.

Har fået taget en masse blodprøver, podninger, scanning. Manden har fået lavet sædprøve. Alle prøver ser fine ud.

D. 1 maj runder vi 2 år hvor vi har prøvet at lave et barn. Vi må jo være uforklarligt barnløse.

D. 7 juni har vi fået en tid, hvor vi skal have lavet en handlingsplan. Om det betyder opstart i behandling ved jeg ikke. Der er lidt længe til. Men har ventet i 2 år så hvad gør en måned fra eller til. Er mærkeligt at tænke på der er gået så lang tid. Havde regnet med at jeg nu ville sidde og planlægge barn nr. 2. Men det kan ikke planlægges. Måske får vi aldrig børn sammen.

Må se hvad der sker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sujan skriver:

Ja i dag har jeg fået svar på alle de sidste prøver, som blev taget hos gynækolog/fertillitetslæge Jan Pelle i Slagelse.

Har fået taget en masse blodprøver, podninger, scanning. Manden har fået lavet sædprøve. Alle prøver ser fine ud.

D. 1 maj runder vi 2 år hvor vi har prøvet at lave et barn. Vi må jo være uforklarligt barnløse.

D. 7 juni har vi fået en tid, hvor vi skal have lavet en handlingsplan. Om det betyder opstart i behandling ved jeg ikke. Der er lidt længe til. Men har ventet i 2 år så hvad gør en måned fra eller til. Er mærkeligt at tænke på der er gået så lang tid. Havde regnet med at jeg nu ville sidde og planlægge barn nr. 2. Men det kan ikke planlægges. Måske får vi aldrig børn sammen.

Må se hvad der sker.

Sender lige en krammer 

Har stået i præcis samme situation og håber det bedste for Jer 

Anmeld

28. april 2011

Bavianis

Sujan skriver:

Må se hvad der sker.

Jeg håber bare alt det bedste for Jer!

Og der er faktisk flere der, når de først har fået sat en handleplan igang, at de bliver naturligt gravide! Jeg håber ihvertfald at det bliver en lettelse for Jer - og så kan vi jo håbe på at en lille spire finder Jeres vej. Jeg skal krydse fingre for Jer!

Knus og kram og held og lykke  

Anmeld

28. april 2011

AnneH

Håber at det vil lykkes for jer.

Anmeld

28. april 2011

Lisbeth1985

Sujan skriver:

Må se hvad der sker.

Jeg krydser fingre for, at der snart er en ønskebaby på vej til jer

Anmeld

1. maj 2011

Putomanen

Det var da rart at få svar om, at alt er helt fint med både dig og kæresten! Det må være dejligt  Selvom det nogle gange kan være rart at at få en "diagnose", så man kan sætte en finger på, hvorfor det ikke er lykkes.

Vi er lige et skridt bag jer, vi får forhåbentlig snart en henvisning til behandling. Så jeg kan udemærket forstå dine følelser. Vi har været i gang i 1½ år, og lige pludselig er tiden bare fløjet afsted. Samtidig er tankerne der om, om det overhovedet vil lykkes. Og når man starter i behandling vil man jo få svaret, hvilket kan være ret skræmmende.

Det er ærgeligt at I skal vente så længe på samtalen, men jeg glæder mig til at høre hvordan det går. Og hvordan jeres handleplan kommer til at se ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.