Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneH skriver: Ja hvis der kommer to, så er jeg ikke ked af at der ikke var æg til fryseren.
Ja hvis der kommer to, så er jeg ikke ked af at der ikke var æg til fryseren.
Når du bliver gravid, om det er en eller to, er du sikkert ligeglad med fryseæg.
Nu er det nu
Åhhh hvor fantastisk vræl mand.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nicolinesmor170510 skriver: Held og lykke.. Jeg krydser alt hvad jeg kan, og håber det bliver hvor det skal indtil i om 9 mdr. sidder med en lille (eller to ) i armene!
Held og lykke..
Jeg krydser alt hvad jeg kan, og håber det bliver hvor det skal indtil i om 9 mdr. sidder med en lille (eller to ) i armene!
Tusind tak.
To ville være total vildt, men bliver sgu glad for et
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Når du bliver gravid, om det er en eller to, er du sikkert ligeglad med fryseæg. Nu er det nu Åhhh hvor fantastisk vræl mand.
Du har helt ret.
Det er nu og jeg er sikker på at vi snart sidder med en positiv test
AnneH skriver: Tusind tak. To ville være total vildt, men bliver sgu glad for et
Ja det ville være vildt, men man hærer det jo tit
I hvertfald held og lykke.. Håber der som minimum kommer bare én lille guldklump til jer
AnneH skriver: Du har helt ret. Det er nu og jeg er sikker på at vi snart sidder med en positiv test
Jeg tror på det. I can feel it girl!! Det er på tide med lidt udskiftning i denne gruppe
Ej det var bare dagens gode nyhed. Nu er preggy helt rørt.
AnneH skriver: Ja det er der jeg skal møde på Skejby og have to dejlige æg op. Det ene har delt sig til 4 celler og har de flotteste karakter og det andet har kun nået at dele sig til 3 celler, men kan nå at dele sig til 4 inden vi kommer Det er jo alletiders nyheder og er total oppe og køre!!!
Ja det er der jeg skal møde på Skejby og have to dejlige æg op.
Det ene har delt sig til 4 celler og har de flotteste karakter og det andet har kun nået at dele sig til 3 celler, men kan nå at dele sig til 4 inden vi kommer
Det er jo alletiders nyheder og er total oppe og køre!!!
ÅÅÅÅH Jubiiiii................
SÅDAN!!!!!! Ih selvom jeg kun har været her på siden i kort tid, får jeg allerede helt tårer i øjnerne på dine vegne
Hvor ER det bare spændende!!!!!!!!
Ej hvor dejligt!
håber det kommer til at gå godt
Nicolinesmor170510 skriver: Ja det ville være vildt, men man hærer det jo tit I hvertfald held og lykke.. Håber der som minimum kommer bare én lille guldklump til jer
Tak Det håber jeg også
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg tror på det. I can feel it girl!! Det er på tide med lidt udskiftning i denne gruppe Ej det var bare dagens gode nyhed. Nu er preggy helt rørt.
Ja det synes jeg også.
Vi trænger også meget til gode nyheder her i gruppen!!
StineDegn skriver: ÅÅÅÅH Jubiiiii................ SÅDAN!!!!!! Ih selvom jeg kun har været her på siden i kort tid, får jeg allerede helt tårer i øjnerne på dine vegne Hvor ER det bare spændende!!!!!!!!
Det er vildt spændende og kan slet ikke vente, de næste 14 dage bliver lange.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128