Vis mig Jeres badetøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Heeej damer, nu går vi jo sommeren i møde og der er måske andre end mig der har været ude at købe nyt badetøj?

Jeg har fundet en fra Change som jeg EEELSKER! Især toppen er super flot.

Kunne godt tænke mig at se hvad i har købt eller vil købe?

Her er min (Tropical Palm) :

http://change.com/da/collection/swimwear/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Filippa & Liva

Nøj, den er flot den du har valgt.

Rigtig sommeragtig.

Jeg har endnu ikke fundet badetøj til sommer, men glæder mig godt nok til en lækker tur på stranden.

Anmeld

28. april 2011

BigBabyWish skriver:

Nøj, den er flot den du har valgt.

Rigtig sommeragtig.

Jeg har endnu ikke fundet badetøj til sommer, men glæder mig godt nok til en lækker tur på stranden.

Tak, synes også selv den er vildt flot. Elsker dens form over barmen og stropperne 

Tror dog ikke det bliver den eneste jeg køber i år 

Anmeld

28. april 2011

quar20

den er smadder fed...!!

Jeg har en sort hummel bikini med sandfarvet kanter..!! SUPER lækker og dejlig at have på..!!

Anmeld

28. april 2011

quar20 skriver:

den er smadder fed...!!

Jeg har en sort hummel bikini med sandfarvet kanter..!! SUPER lækker og dejlig at have på..!!

Lyder også fint  Dejligt med noget klassisk også. Tror min næste skal være rød eller sort, eller begge dele  Elsker badetøj hehe. 

Anmeld

28. april 2011

Filippa & Liva

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tak, synes også selv den er vildt flot. Elsker dens form over barmen og stropperne 

Tror dog ikke det bliver den eneste jeg køber i år 

ha ha, det er ligesom her.. sidste år havde jeg tre forskellige bikiner jeg kunne vælge imellem.  så er der jo lidt variation.

Anmeld

28. april 2011

BigBabyWish skriver:

ha ha, det er ligesom her.. sidste år havde jeg tre forskellige bikiner jeg kunne vælge imellem.  så er der jo lidt variation.

Præcis. Jeg har haft en 3 forskellige men har typisk købt i udlandet fordi jeg synes deres udvalg var bedre. Men nu synes jeg de danske butikker er begyndt at være godt med. Så nu køber jeg også herhjemme ind imellem . Heldigvis for trængte gevaldigt til en udskifter 

Anmeld

28. april 2011

quar20

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Lyder også fint  Dejligt med noget klassisk også. Tror min næste skal være rød eller sort, eller begge dele  Elsker badetøj hehe. 

jaaaar.. Sidste år havde jeg en jeg fik af en veninde - nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den længere - TYPSIK

men den var nu også møg fed - der var sort overdel - med knald røde bokstaver og underdelen var sort men bagpå stod der ASS haha

Anmeld

28. april 2011

quar20 skriver:

jaaaar.. Sidste år havde jeg en jeg fik af en veninde - nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den længere - TYPSIK

men den var nu også møg fed - der var sort overdel - med knald røde bokstaver og underdelen var sort men bagpå stod der ASS haha

Hehe, god humor 

Anmeld

28. april 2011

Øv, der var ik mange der ville dele deres fine badetøj? 

Mon i ikke har købt endnu? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.