Jeg savner det... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Mutti2B

Hej piger

Ja, jeg er her stadig selvom jeg nu egentlig ikke hører til herinde mere

Jeg var jo i behandling fra juli til december sidste år uden held. Men så mødte jeg min kæreste og nu er børn skubbet lidt (ifølge ham langt   ) ud i fremtiden. Men hold nu op hvor jeg savner at være i behandling... Jeg troede aldrig jeg skulle savne det for hvor var det opslidende. Synes bare det er så svært at gå fra at ha taget beslutningen om at jeg nu skulle være mor til at skulle lægge det hele på hylden igen (for en tid). Savner følelsen af at være igang, spændingen op til testdag og håbet om at jeg jeg forhåbentlig snart skulle være mor. Er jeg helt skør? Det var jo mit hjertebarn i det halve år. Og nu ved jeg ikke hvornår det bliver aktuelt igen.

Nøøøøj, hvor er jeg skruuuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

dorthemus

Nej du er da ej!!  Forstår dig godt...du må da bare lige se at få fyret godt op under ham så du også kan blive moar...verdens mest fantastiske "job"

Anmeld

27. april 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Nej du er da ej!!  Forstår dig godt...du må da bare lige se at få fyret godt op under ham så du også kan blive moar...verdens mest fantastiske "job"

Tror desværre det bliver lidt svært at få ham med på ideen. Damn altså

Hmmm, men når man nu ikke bruger beskyttelse er chancen/risikoen der jo

Anmeld

27. april 2011

CmarianN

Mutti2B skriver:

Hej piger

Ja, jeg er her stadig selvom jeg nu egentlig ikke hører til herinde mere

Jeg var jo i behandling fra juli til december sidste år uden held. Men så mødte jeg min kæreste og nu er børn skubbet lidt (ifølge ham langt   ) ud i fremtiden. Men hold nu op hvor jeg savner at være i behandling... Jeg troede aldrig jeg skulle savne det for hvor var det opslidende. Synes bare det er så svært at gå fra at ha taget beslutningen om at jeg nu skulle være mor til at skulle lægge det hele på hylden igen (for en tid). Savner følelsen af at være igang, spændingen op til testdag og håbet om at jeg jeg forhåbentlig snart skulle være mor. Er jeg helt skør? Det var jo mit hjertebarn i det halve år. Og nu ved jeg ikke hvornår det bliver aktuelt igen.

Nøøøøj, hvor er jeg skruuuk

Ej hvor kan jeg bare godt følge dig!!!

Den situation står jeg (heldigvis) ikke i. Vi er i gang med PB og bliver ved til der er bid. Men PUHA kan kun forestille mig hvordan du har det. Selvom jeg hver måned bliver super skuffet over, at testerne er negative, ser jeg alligevel frem til bare at komme igang igen (videre!).

Håber ikke du skal vente længe endnu, før I går i gang... Det må virkelig være svært når man, som du selv siger, har besluttet sig og ligesom har taget det første spring!

Pøj pøj med alt 

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

Tror desværre det bliver lidt svært at få ham med på ideen. Damn altså

Hmmm, men når man nu ikke bruger beskyttelse er chancen/risikoen der jo

Det må man sige

Anmeld

27. april 2011

Mutti2B

CmarianN skriver:

Ej hvor kan jeg bare godt følge dig!!!

Den situation står jeg (heldigvis) ikke i. Vi er i gang med PB og bliver ved til der er bid. Men PUHA kan kun forestille mig hvordan du har det. Selvom jeg hver måned bliver super skuffet over, at testerne er negative, ser jeg alligevel frem til bare at komme igang igen (videre!).

Håber ikke du skal vente længe endnu, før I går i gang... Det må virkelig være svært når man, som du selv siger, har besluttet sig og ligesom har taget det første spring!

Pøj pøj med alt 

Ja nemlig . Lige så stor skuffelsen er når man tester negativt, lige så stor er glæden ved at være igang.

Men nu har vi jo kun været kærester i 5 måneder så det vil være alt for tidligt at blive gravid. Ville det ikke ?

Anmeld

27. april 2011

Mutti2B

dorthemus skriver:

Det må man sige

He he

Anmeld

27. april 2011

SussieThyssen

Mutti2B skriver:

Ja nemlig . Lige så stor skuffelsen er når man tester negativt, lige så stor er glæden ved at være igang.

Men nu har vi jo kun været kærester i 5 måneder så det vil være alt for tidligt at blive gravid. Ville det ikke ?

Næ.
jeg blev gravid første gang for alle de mange år siden, efter 5 mdr.
Med min mand nr 2 efter en måned
Såe...Hehe

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. april 2011

dorthemus

Mutti2B skriver:

NEJ!!!!

Anmeld

28. april 2011

Mutti2B

SussieThyssen skriver:

Næ.
jeg blev gravid første gang for alle de mange år siden, efter 5 mdr.
Med min mand nr 2 efter en måned
Såe...Hehe

Kærligst
Sussie

Wow, det var tidligt . Er du en af dem der bare skal kigge på manden og wupti så er du gravid. Jeg tror nemlig at jeg får rigtig svært ved det

Uh, jeg ville blive så lykkelig hvis vi skulle ha en lille bebs nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.