Jeg er simpelthen SÅ skuffet over min mor

Hun har i mange år haft problemer med flasken, men det er det seneste stykke tid blevet meget bedre, og kun få, men store "anfald".
Jeg har sagt til hende at jeg gerne vil have hende med til fødslen, men hun skal holde sig fra flasken under min graviditet. Jeg vil ikke også have en dranker-mormor. (far har også haft problemer med det).
Hun var den første der fik afvide at jeg var gravid - og jeg var 99% sikker på at hun kunne holde denne hemmelighed.
Men da der jo alligevel var meget lidt tvivl, og vi at fortælle familien det hurtigt. Det var dog en meget lille grund til det - det meste var at vi kunne bare ikke vente
Min farmor er så den eneste som ikke har fået det afvide endnu, og jeg snakker frem og tilbage med far om at vi skal lave en aftale med hende.
Det skal lige siges at mine forældre er skilt, og min mor og farmor snakker aldrig sammen normalt.
Min mor er rejst til Madeira på ferie i mandags, og hun ringede til mig.. Kunne godt høre at hun havde drukket en hel del.
Min far har så lige ringet til mig og fortalt at i mandags har min mor også haft ringet til min farmor og fortalt hende om hendes kommende oldebarn

jeg er bare så skuffet og ved ikke hvad jeg skal gøre. Altså det er jo ikke kun mig som hun har skuffet - jeg skal jo fortælle det videre til min kæreste når han kommer hjem senere

Hun har jo også skuffet ham.
Jeg ved ikke om jeg bare skal fortælle hende at jeg er skuffet og bare lukke hende ude, og måske sige at det var godt nok at gå alt for langt over stregen og sige at hun ikke skal med til fødslen... men skal jo ikke sige det hvis jeg ikke mener det 100%.
Ved ikke hvad jeg skal gøre

skulle bare ud med det.
Tak fordi du læste med