Er det normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Sabina

Halløjsa de' damer

Har lige et spørgsmål. Jeg er 30+3 henne og jeg har det egenligt meget godt. Meeen, jeg oplever noget en gang om dagen ca. og det er ret svært at beskrive den måde det følels på.

Først stikker det meget blidt i underlivet, og derefter følels det som om lille manden er på vej ud. :s Ikke at det gør ondt, bare virkelig ubehageligt, Og det er ikke fordi jeg skal tisse eller noget. Det følels virkelig som om han prøver at komme ud . Ved ikke om  det er nogen der ved hvad jeg snakker om. men oftes er vi jo heldige at kunne hjælpe hinanden med nogle gode svar..

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

hilma

kan være at bettebebs er ved at "skrue" sig mere ned i bækkenet, men ellers kan det være ligamentsmerter hvis det bliver ved, så opsøg lægen eller tal med JM om at blive tjekket for BB.

Anmeld

27. april 2011

Sabina

hilma skriver:

kan være at bettebebs er ved at "skrue" sig mere ned i bækkenet, men ellers kan det være ligamentsmerter hvis det bliver ved, så opsøg lægen eller tal med JM om at blive tjekket for BB.

Altså han har ihvertfald ligget med hovedet ned af, de sidste to gange jeg har været hos JDM. og tror ikke det er ligamentsmerter. men tak for et hurtigt svar ..

Anmeld

27. april 2011

hilma

Sabina skriver:

Altså han har ihvertfald ligget med hovedet ned af, de sidste to gange jeg har været hos JDM. og tror ikke det er ligamentsmerter. men tak for et hurtigt svar ..

så skruer han sig vist bare længere nedad jeg fik nemlig også sådan nogle prik/jag når han jagede sig nedad var så lidt, ha en god aften

Anmeld

27. april 2011

Hailiesmom11

Så tror jeg også han er ved at skrue sig ned i dit bækken

Det er min datter i gang med lige nu og jeg kan godt få sådan en stikkende smerte i underlivet og så har jeg fået ondt i mit bækken.

Så tror 'bare' det er det, men kan godt sætte mig ind i situationen

Anmeld

27. april 2011

Sabina

Wulffi89 skriver:

Så tror jeg også han er ved at skrue sig ned i dit bækken

Det er min datter i gang med lige nu og jeg kan godt få sådan en stikkende smerte i underlivet og så har jeg fået ondt i mit bækken.

Så tror 'bare' det er det, men kan godt sætte mig ind i situationen

Altså det varer ikke så længe når de kommer, men de kommer for det meste lige to gange efter hinanden. og hvis jeg står op, sætter jeg mig ´lige ned på hyk en gang .

men kan jdm mærke om han er på vej derned, eller kan ens læge også det. ? og ved i om det er for tidligt han gør det.

Anmeld

27. april 2011

Mira0911

Mon ikke det er fordi baby er ved skrue sig fast... 

Anmeld

27. april 2011

hilma

min søn gjorde det i uge 28 tror jeg... altså jeg har fået af vide af JM og læge at det ikke har betydning for om fødselen er nærtstående, hvis det er det du undrer dig over? ja, de kan mærke om barnet står dybt nede i bækkenet osv. JM kan i al fald

Anmeld

27. april 2011

Hailiesmom11

Det kan de begge to  da jeg var til mit sidste lægebesøg sagde hun at hun var på vej derned...

Anmeld

27. april 2011

Mira0911

Wulffi89 skriver:

Det kan de begge to  da jeg var til mit sidste lægebesøg sagde hun at hun var på vej derned...

Det er for at skrue sig fast... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.