Hjælp! Nem og børnevenlig kage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.103 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Maise86

Isabella har inviteret vuggestuen hjem til housewarming i hendes nye legehus og i den anledning vil jeg rigtig gerne lave en fin kage. MEN - hvad skal kagen indeholde så børnene synes det er dejligt? Og det må også mege gerne ligge i den nemme ende af skalaen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Kindfed

Der ligger en opskrift på regnbuekage inde i kageklubbens opskrifter. Den er så nem, så nem og min erfaring er, at farver får ting til at smage godt for små børn  man kan endda putte lidt ekstra farve på den, fx frugt (eller krymmel hvis man går all out i sukker)

Anmeld

27. april 2011

Maise86

Kindfed skriver:

Der ligger en opskrift på regnbuekage inde i kageklubbens opskrifter. Den er så nem, så nem og min erfaring er, at farver får ting til at smage godt for små børn  man kan endda putte lidt ekstra farve på den, fx frugt (eller krymmel hvis man går all out i sukker)

Super - tak den vil jeg lige kigge på

Anmeld

27. april 2011

Kindfed

Hmm.. tror faktisk ikke, der er en opskrift, nu jeg kigger efter. Men billedet er her: https://www.baby.dk/debat/25425pi1/kageklubben/mine-sidstnye-kager.aspx. Så kan du jo bare bruge en opskrift på en lys bradepandekage.

Anmeld

27. april 2011

sandratobias

Hva med en banankage...??? Så kan du jo bar dekorere den som du vil...  

Anmeld

28. april 2011

Anasmor

Gulerod- eller banankage ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.