Tænder... allerede???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.429 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2008

JonTri

Hej med jer...
Min søn på 4 mdr. har nu savlet MEGET i lidt over en måned. Han elsker at gnave i sine... og mine fingre og bider virkelig til. Han sover om natten, kun afbrudt af en amning, men i nat har ingen af os sovet. Jonathan vågnede til at starte med en gang i timen. Han ville ikke spise, ikke have sin sut - var bare rigtig gal.
Her til middag har han blussende kinder og gnaver fortsat løs på sin hånd... jeg har givet ham sådan en køle dims han kan bide i. Han har en let temperaturforhøjelse - 37,8.
Kan det virkelig være tænder allerede? Han er mit 1. barn, så jeg har ikke just nogen erfaringer med dette og søger derfor gode råd og meninger hos jer

MVH Rikke - som håber på søvn i nat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2008

moniquesmor

min datter have 2 tænder da hun blive 4mdr så det kan det godt hver

Anmeld

31. oktober 2008

petersmor

rikkekrogh skriver:

Hej med jer...
Min søn på 4 mdr. har nu savlet MEGET i lidt over en måned. Han elsker at gnave i sine... og mine fingre og bider virkelig til. Han sover om natten, kun afbrudt af en amning, men i nat har ingen af os sovet. Jonathan vågnede til at starte med en gang i timen. Han ville ikke spise, ikke have sin sut - var bare rigtig gal.
Her til middag har han blussende kinder og gnaver fortsat løs på sin hånd... jeg har givet ham sådan en køle dims han kan bide i. Han har en let temperaturforhøjelse - 37,8.
Kan det virkelig være tænder allerede? Han er mit 1. barn, så jeg har ikke just nogen erfaringer med dette og søger derfor gode råd og meninger hos jer

MVH Rikke - som håber på søvn i nat...

Hejsa...
Peter fik sin første tand da han var 4 mdr, det er da tidligt, de andre 3 var ca 7-9 mdr,

Hanne

Anmeld

31. oktober 2008

3rollinger

Jeg fik min foerste tand da jeg var 3 mdr og lige da jeg blev doebt. Saa jeg hylede under hele daabsceremonien

Anmeld

31. oktober 2008

bette

mikkel fik sine 2 første tænder 3 måneder gammel.. så det kunne da sagtens være noget i den dur der er på vej..

Anmeld

31. oktober 2008

JonTri

Hej... mange tak for jeres svar... ja det lyder til at det ikke er helt usædvanligt, at de kommer allerede.

God weekend... Rikke...

Anmeld

2. november 2008

MUTT3

Råd kan jeg ikke give, mine 2 store, døjede ikke meget med deres tandfrembrug (heldigvis)

Men jeg kan fortælle dig at tænderne blev grundlagt for lææænge siden, hos nogle har de udviklet sig meget, og er derfor langt fremme, hos nogle endda så meget at de er født med tænder, hos andre er det, det stik modsatte, min tøs på 10½ måned har endnu ikke tænder, bække dele er lige ok. Men det mest normale er at den første tand kommer i 5 til 6 måneders alderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.