jer med tatoo på foden ville i vise mig den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

.....

Har en tatovering på foden, og ja det gør hammer ondt, fordi det er lige ovenpå knoglerne , var glad for at det gik forholdsvis hurtigt, fortryder den overhovedet ikke.  Men den anden tatovering jeg har var langt mere en "fornøjelse" at få, rent smerte mæssigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

mor til 2 skønne piger .

synes ikke det gjorde ondt hvis jeg skal være ærlig , men det er jo os forskelligt fra person til person  .

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2011

Becks

Jeg har denne her

Jeg synes ikke overhovedet ikke det gjorde ondt

Anmeld

28. april 2011

de-wett

Anonym skriver:

ville gerne se nogle forskellige for at få lidt ideer  

og høre jeres mening om det er slemt at få lavet :/

jeg har en på foden, og øv øv hvor gjord den ondt for at være ærlig

Anmeld

28. april 2011

lisesp83

Her er min..

Jeg har 7 tattoos, og denne gjorde dælme naller. AV!!

Anmeld

28. april 2011

Tip!

Jeg har også en på foden.. et hjerte som symbolisere min søster og mig... Vi har den begge, samme sted på foden..

af hensyn til anomymitet, så flasher jeg ikke billed, men fååårk den gjorde nulle naller..

Anmeld

28. april 2011

Bare mig..

ønskebebsi skriver:

synes ikke det gjorde ondt hvis jeg skal være ærlig , men det er jo os forskelligt fra person til person  .

Selv om din er enkel, så synes jeg den er enorm fed. Jeg elsker tekster.. Hvad står der på din? Kan ikke se det når billedet er taget som det er..

Jeg har selv en på foden med mit mellemnavn. Og jeg synes det gjorde hamrende ondt! Jeg har tre, den ene rimelig stor og den på foden er den mindste, men nøjh en smerte på foden AV!

Anmeld

28. april 2011

channie-g

jeg fik denne lavet da jeg var 18 ca. fik den a min kæreste (som jeg stadig er sammen med)

Anmeld

28. april 2011

Anneiris

Øv kan ikke ligge billede på fra iPhone, men jeg har også en på foden, mine søskendes for bogstaver Synes ikke det gjorde særlig ondt. Det gør derimod mother-@!€$?%# ondt Men det stoppet mig iiiikkkkeeee

Anmeld

28. april 2011

Lou87

Jeg har et lille tegn på hver fod for mig og min mor..
De gjorde ikke ondt overhovedet.

Men nu er jeg nok heller ikk den rette og spørge ang smerte, for ingen af mine 8 tattoos har gjort ondt..
Men har jeg sku ha en blodprøve var jeg ved og dø Hader nåle til blodprøver hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.