meget blandet str 50-1 år 3 kasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
454 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2011

lounika

3 hele flytte kasser med dreneg og neotral tøj.. der er meget .. fra str 50-56 til ca 1 år...

giv et bud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

twinny

hvor meget har du i 50 og 56???  nogle billeder.... ?

Anmeld

27. april 2011

lounika

Baby-støv skriver:

hvor meget har du i 50 og 56???  nogle billeder.... ?

årrr jeg skal se om jeg kan se det i morgen hvad der er a vær.. og tage lidt bilder men kan ik tage bilder af det hele for der over 100 dele jo..

men kan tage lidt ...

men orker ikke mere i aften

Anmeld

27. april 2011

twinny

lounika skriver:

årrr jeg skal se om jeg kan se det i morgen hvad der er a vær.. og tage lidt bilder men kan ik tage bilder af det hele for der over 100 dele jo..

men kan tage lidt ...

men orker ikke mere i aften

okay... hvad er din ca pris for det tøj du har i 50 og 56???

Anmeld

27. april 2011

lounika

Baby-støv skriver:

okay... hvad er din ca pris for det tøj du har i 50 og 56???

aner ik hvad der er i de str i kasserne lige pt desvære så det kan jeg først svar på i morgen .. men billigt..  bor du langt væk far hammel

Anmeld

27. april 2011

twinny

lounika skriver:

aner ik hvad der er i de str i kasserne lige pt desvære så det kan jeg først svar på i morgen .. men billigt..  bor du langt væk far hammel

okay.... det var mere hvis det ikk var så dyrt.. ville jeg gerne købe det uden billeder... hvis du kunne sige det var pænt og billigt tøj.. jeg bor i Lyngby i KBh

Anmeld

27. april 2011

lounika

Baby-støv skriver:

okay.... det var mere hvis det ikk var så dyrt.. ville jeg gerne købe det uden billeder... hvis du kunne sige det var pænt og billigt tøj.. jeg bor i Lyngby i KBh

jeg skal se på i morgen hvad der er i de små små str også skrive til dig.. alle har jo forskællig forhold til havd de syntes er pænt og ik er .. det jo brugt og vasket noget mere end andet jo sådan er det altid .. smider et par stykker ind du kan se i morgen og det er bill det hele.. 

man kan jo føsrt sige noget når jeg ved hvor meget der er i str

Anmeld

27. april 2011

lounika

lounika skriver:

jeg skal se på i morgen hvad der er i de små små str også skrive til dig.. alle har jo forskællig forhold til havd de syntes er pænt og ik er .. det jo brugt og vasket noget mere end andet jo sådan er det altid .. smider et par stykker ind du kan se i morgen og det er bill det hele.. 

oki ja så skal det sendes jo men det kan det jo da også jo ingen problemer i det da... jeg skriver til dig i morgen håber det er oki for nu skal jeg under min dyne..

Anmeld

27. april 2011

twinny

lounika skriver:

okay....

Anmeld

2. maj 2011

lounika

Baby-støv skriver:

okay....

er alså ked a jeg ikke har fået set på det tøj i nu men har ikke haft tid til det det beklager jeg .. skal nok se om jeg ikke snart kan nå det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.