Bukser som ryger ned?? :( :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2008

pipsen

Så er vintertøjet i hus og igen står jeg med et lille tilbagevendende problem, som I måske har en løsning til.. Hans bukser glider ned! Ja selvfølgelig kan jeg sætte bælte i, men er da mærkeligt, jeg ikke kan finde et par bukser (ud over joggingbukser), som ikke glider ned. Er noget så ucharmerende med en lille sparegris bagi :/ Bælte bruger vi nu, men iiih savner dagene med bodystocking indenunder lige nu....
Nogen forslag?
Knus Lena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2008

twinboys

pipsen skriver:

Så er vintertøjet i hus og igen står jeg med et lille tilbagevendende problem, som I måske har en løsning til.. Hans bukser glider ned! Ja selvfølgelig kan jeg sætte bælte i, men er da mærkeligt, jeg ikke kan finde et par bukser (ud over joggingbukser), som ikke glider ned. Er noget så ucharmerende med en lille sparegris bagi :/ Bælte bruger vi nu, men iiih savner dagene med bodystocking indenunder lige nu....
Nogen forslag?
Knus Lena

Molo bukser er smalle i det og kan spændes ind med elastik og knap i taljen... Vi har nemlig det samme problem også med undertøj... Vi køber også molo undertrøje og boksershorts og ja de sidder bare supergodt på mine drenge og de bliver siddende...

Majbritt

Anmeld

31. oktober 2008

3rollinger

Hej Lena

Sparegrisen paa en 2 aarig babynumse er nu meget charmerende. Det bliver foerst helt anderledes naar numsen er 50 aar, behaaret og med 40 kg i overvaegt

Men ellers kan de fleste bukser ihvertfald i H&M og ogsaa mange andre maerker jo faas med saadan en elestik inden i, der kan spaendes ind og ud med et par knapper. Hjaelper det ikke? Og saa ellers en lang undertroeje eller tshirt saa ryggen ikke bliver kold

Knus
Trine

Anmeld

31. oktober 2008

MorCamilla

Seler... Det er bare så sødt, og smart.. (synes jeg) Men ellers kan man som Trine (spanien) skriver få bukser med knappe indspænding i H&M, man kan også få dem i tøj og sko og føtex... Sådan nogle bukser køber vi altid til Mikkel, da han er meget lang og tynd, så de passer ikke i længden hvis de skal passe om livet...

Knus fra Camilla.

Anmeld

31. oktober 2008

pipsen

tak for svar. Har tjekket hans bukser og ja, der sidder jo faktisk sådanne knapper i nogle af dem. Det skal prøves af, så håber det hjælper. Molo har jo også sjove bukser ja, så hjælper det andet ikke, så prøver vi dem.. Seler.. hmm jo synes faktisk også det kan se rigtig sødt ud, men dog ikke til alt 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.