børneværelset?? hvem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. april 2011

nvm

hvem ryder op på dit barns værelse når der har været en legekammerat med hjemme fra børnehave....altså hvis de har rodet hele værelset( ikke bare småting).

ber i dem om at gøre det sammen?

eller gør dit barn det selv når legekammeraten er taget hjem?

eller gør du det selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Hansen97

nvm skriver:

hvem ryder op på dit barns værelse når der har været en legekammerat med hjemme fra børnehave....altså hvis de har rodet hele værelset( ikke bare småting).

ber i dem om at gøre det sammen?

eller gør dit barn det selv når legekammeraten er taget hjem?

eller gør du det selv?

Beder dem om at gøre det sammen inden de bliver hentet/skal hjem. Hvis de er for små så gør jeg det sammen med dem...

Anmeld

27. april 2011

nvm

112233 skriver:

Beder dem om at gøre det sammen inden de bliver hentet/skal hjem. Hvis de er for små så gør jeg det sammen med dem...

gør jeg nemlig også, for hold da op de kan rode sådan nogen 4-5 årige

Anmeld

27. april 2011

Shibby

Kommer sgu an på om tiden er fløjet eller om der har været god tid til oprydning. Ved tidsmangel rydder jeg det op ellers står de sgu da selv for det

Anmeld

27. april 2011

ZamanogDania

Det SKAL du. Du har jo ikke noget at lave så ryd op ej jeg vil bede dem begge om rydde op. De kan jo godt forstår det

Anmeld

27. april 2011

nvm

Shibby skriver:

Kommer sgu an på om tiden er fløjet eller om der har været god tid til oprydning. Ved tidsmangel rydder jeg det op ellers står de sgu da selv for det

de skal jo også lære det

men var i tvivl om det var "ondt" at få andres børn til at ryde op, men de har jo selv været med til at lege med det hele

Anmeld

27. april 2011

nvm

ZamanogDania skriver:

Det SKAL du. Du har jo ikke noget at lave så ryd op ej jeg vil bede dem begge om rydde op. De kan jo godt forstår det

HAHA Zaman, du kan komme og gøre det for mig, har set dit hjem og det pænt og rent, så¨forsæt her..TAK

Anmeld

27. april 2011

Rockertand

Alle ungerne skal rydde op før afhentning - det er en generel regel i vores familie og omgangskreds, og det er ikke længere noget, der stilles spørgsmålstegn ved, vi har faktisk oplevet, at ungerne selv er gået i gang med at rydde op, inden vi har sagt noget, fordi de ved, at det er ved at være tid (det er absolut ikke hver gang, men er sket nogle gange efterhånden).

Anmeld

27. april 2011

Shibby

nvm skriver:

de skal jo også lære det

men var i tvivl om det var "ondt" at få andres børn til at ryde op, men de har jo selv været med til at lege med det hele

Gu skal de da rydde op hvis tiden er til det..De skal jo lære det

Anmeld

27. april 2011

nvm

Rockertand skriver:

Alle ungerne skal rydde op før afhentning - det er en generel regel i vores familie og omgangskreds, og det er ikke længere noget, der stilles spørgsmålstegn ved, vi har faktisk oplevet, at ungerne selv er gået i gang med at rydde op, inden vi har sagt noget, fordi de ved, at det er ved at være tid (det er absolut ikke hver gang, men er sket nogle gange efterhånden).

jeg synes også det en hel fin regl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.