Svamp... (måske lidt nasty for nogen)...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.448 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Anonym trådstarter

Ja, jeg har så fået svamp i skeden... ! Jeg er i uge 34... Det klør og svier og jeg er lige ved at gå til... Min læge kan kun tilbyde to ting, canesten som stikpille og som creme... Er der nogen gode råd til hvad man kan gøre ? Evt. til at dulme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

sarahb

neutral yougurt!

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

neutral yougurt!

Og så bare smøre Fruen ind dernede ???

Anmeld

27. april 2011

sarahb

Anonym skriver:

Og så bare smøre Fruen ind dernede ???

yes yes

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

yes yes

Tak tak...

Anmeld

27. april 2011

CHD

Canesten kombipakke er altså super effektivt, og det forsvinder næsten med det samme. Det ville jeg bruge hvis jeg var dig, når først du er angrebet.

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

CHD skriver:

Canesten kombipakke er altså super effektivt, og det forsvinder næsten med det samme. Det ville jeg bruge hvis jeg var dig, når først du er angrebet.

Hvad er der i sådan en kombipakke ?

Anmeld

27. april 2011

CHD

Anonym skriver:

Hvad er der i sådan en kombipakke ?

1 stikpille og en tube creme. Det er super effektivt, og ikke skadeligt når man er gravid.

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

CHD skriver:

1 stikpille og en tube creme. Det er super effektivt, og ikke skadeligt når man er gravid.

Okay... Ja, tager imod alle gode råd... Man må ikke tage noget andet end det når man er gravid... Men det er jo virkelig ubehageligt at rende rundt med....

Anmeld

27. april 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Okay... Ja, tager imod alle gode råd... Man må ikke tage noget andet end det når man er gravid... Men det er jo virkelig ubehageligt at rende rundt med....

Jeg er også den heldige vinder af sådan en omgang, men dog ikke gravid længere. Jeg har brugt receptcreme i lige knap 3 uger uden stor effekt, dog effekt - så nu får det til og med fredag, ellers vil jeg prøve canesten - så det synes jeg da helt klart du skal gøre.

Blot er det noget med, at det indføringshylster der følger med til stikpillen, skal du undlade at bruge som gravid... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.