HJÆLP!! Pletblødning i uge 8!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.356 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. april 2011

mette-mus

Hej derude,

Jeg har her til aften oplevet at der var lidt blod på toiletpapiret efter jeg tørrede mig. Det var hetl lyserødt og udflådsagtigt, men bliver helt vildt ked af det og frustreret, da det VIRKELIg er et ØNSKEBARN...

Ringede til vagtlægen som mente at der overhovedet i behøvedes at betyde at jeg var ved at abortere, men er stadig rigtig svært at bevare roen....

Hvad er jeres erfaringer?? I må meget gerne være 200% ærlige -også selvom det ikke endte godt...

Vil så lige tilføje at jeg ingen smerter har overhovedet.. Det mente vagtlægen var et godt tegn...??....

Vil virkelig sætte pris på jeres svar!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

anne2009

mette-mus skriver:

Hej derude,

Jeg har her til aften oplevet at der var lidt blod på toiletpapiret efter jeg tørrede mig. Det var hetl lyserødt og udflådsagtigt, men bliver helt vildt ked af det og frustreret, da det VIRKELIg er et ØNSKEBARN...

Ringede til vagtlægen som mente at der overhovedet i behøvedes at betyde at jeg var ved at abortere, men er stadig rigtig svært at bevare roen....

Hvad er jeres erfaringer?? I må meget gerne være 200% ærlige -også selvom det ikke endte godt...

Vil så lige tilføje at jeg ingen smerter har overhovedet.. Det mente vagtlægen var et godt tegn...??....

Vil virkelig sætte pris på jeres svar!!

Hej.

Ja, jeg har hørt fra flere veninde, at de har haft blødninger, det siges også at det godt kan komme, hvis det skulle havde været din mens. tid...

Synes du skal ligge og hvile dig i et par dage.

Jeg havde også blødning og min var en MA abort, men jeg havde også brunt agtigt blødning. Man skal bare være opmærksom på om det er frisk blødning er ej...

Held og lykke med det

Anmeld

27. april 2011

mette-mus

anne2009 skriver:

Hej.

Ja, jeg har hørt fra flere veninde, at de har haft blødninger, det siges også at det godt kan komme, hvis det skulle havde været din mens. tid...

Synes du skal ligge og hvile dig i et par dage.

Jeg havde også blødning og min var en MA abort, men jeg havde også brunt agtigt blødning. Man skal bare være opmærksom på om det er frisk blødning er ej...

Held og lykke med det

Mange tak for svar!

Jeg skulle faktisk have haft min mens nu hvis jeg ikke havde været gravid, så det ville give meget god mening..

Hvad står MA for?

Anmeld

27. april 2011

anne2009

mette-mus skriver:

Mange tak for svar!

Jeg skulle faktisk have haft min mens nu hvis jeg ikke havde været gravid, så det ville give meget god mening..

Hvad står MA for?

MA står for missed abort. Jeg var ca. 10 uger henne og havde brune pletblødninger.

Tog så til skadestuen og efter en scanning, fik vi så afvide, at der ikke var liv i forsteret mere...

Håber du fik svar på dit spørsmål  ellers skriv gerne

Anmeld

27. april 2011

Aagaard

Jeg havde også lidt blødning der omkring, men det var bare fordi slimhinderne er blevet mere følsomme og det var dem som blødte lidt. Det gik relativt hurtigt over igen.
Men tag da og ta den lidt med ro et par dage, sådan bare for en sikkerheds skyld

Håber at alt går som det skal

Anmeld

27. april 2011

modesty

Jeg havde også en lille smule brunlig pletblødning i uge 8. Snakkede med lægen, som sagde at det er helt normalt at man kan bløde en smule omkring uge 4, 8 og/eller 12 (altså deromkring hvor man skulle have haft sin menstruation). Så prøv at slappe af, selvom jeg godt ved at det er nemt at bekymre sig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.