Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Hailiesmom11

Hej med jer alle sammen

Jeg ville høre jeres erfaring med strækmærker både under graviditet og efter fødsel.

Har i gjort noget for at mindske jeres strækmærker?

Jeg har nemlig fået mange under min første graviditet, og har fået nogen nederst på maven jeg er meget ked af.

Håber der er nogen der ar nogle gode husråd så jeg kan mindske dem lift

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

SussieThyssen

Wulffi89 skriver:

Hej med jer alle sammen

Jeg ville høre jeres erfaring med strækmærker både under graviditet og efter fødsel.

Jeg har nemlig fået mange under min første graviditet, og har fået nogen nederst på maven jeg er meget ked af.

Næ..mine er mange efter 3 kæmpe børn..men de bleger jo og forsinder en hel del med alderen..så jeg lever med dem som de er. og så længe min mand kun siger, de fortæller noget om mit liv som kvinde og mor, og at han synes jeg er dejlig med det hele, jamen så kan jeg jo også være ligeglad.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. april 2011

N&J

Hvis du finder kuren, så skriver du endelig, men tror desværre bare du må have tålmodighed og håbe de forminskes, mine bliver mindre tydelige når de får sol, men mine tigerstriber er bare en del af mig, sådan er det.. 

Anmeld

27. april 2011

Hailiesmom11

Jeg er heller ikke så ked af dem alle sammen mest dem helt nede ved trussekanten. Har været overvægtig som teenager så har strækmærker der er blegnet og mindsket med tiden...

De andre viser bare at jeg skal være mor og min kæreste har ikke noget imod dem.

Anmeld

27. april 2011

Musen5

Må ærligt indrømme at jeg intet har gjort v mine... har fået 3 unger på 4200, 4680 og 4760 så der er uundgåeligt nok kommet en del. Nu er jeg gravid med nr 4 og jeg gør intet heller nu og kommer heller ikke til det.

Jeg må indrømme at jeg ikke har problemer med dem overhovedet. Har mere et problem med det der dååååmme maveskind der hænger og slasker *GGG*

/mette 27+3

Anmeld

27. april 2011

Mira0911

Wulffi89 skriver:

Hej med jer alle sammen

Jeg tror ikke på der findes noget der kan "fjerne" strækmærker.. Jo måske laserbehandling... 

Mange bruger cremer og tror de går væk af den grund... Der er ikke andet end at være tålmodig... 

Anmeld

27. april 2011

N&J

Musen5 skriver:

Må ærligt indrømme at jeg intet har gjort v mine... har fået 3 unger på 4200, 4680 og 4760 så der er uundgåeligt nok kommet en del. Nu er jeg gravid med nr 4 og jeg gør intet heller nu og kommer heller ikke til det.

Jeg må indrømme at jeg ikke har problemer med dem overhovedet. Har mere et problem med det der dååååmme maveskind der hænger og slasker *GGG*

/mette 27+3

Det irretere også mig uendeligt meget.. 

Anmeld

27. april 2011

Hailiesmom11

Musen5 skriver:

/mette 27+3

Jeg tror også vi får en stor pige, det siger vores jordmor i hvert fald, men det ligger også til min familie med at få strækmærker..

Mon ikke også jeg vænner mig til dem når de "forsvinder" lidt igen, regner også med at skulle have et barn mere så vil ikke gøre noget ved det før efter jeg har fået de børn jeg skal have...

Anmeld

27. april 2011

Kloster

SussieThyssen skriver:

Næ..mine er mange efter 3 kæmpe børn..men de bleger jo og forsinder en hel del med alderen..så jeg lever med dem som de er. og så længe min mand kun siger, de fortæller noget om mit liv som kvinde og mor, og at han synes jeg er dejlig med det hele, jamen så kan jeg jo også være ligeglad.

Kærligst
Sussie

Fuldstændig enig.

Nu er mine strækmærker også ved at være gamle, men jeg fik også rigtig mange især under graviditet nr 2. Det var både på mave, lår, bryster, baller og læg. Men man kan nærmest ikke se dem mere. Og ja jeg ligger ikke mærke til dem.

Der ville være så mange andre ting på min krop, jeg ville være mere ked af...... Fx en tattoo det var blevet grim ell kikset, for stor osv. Ell mange operations-ar - er det bedre??

Anmeld

27. april 2011

SussieThyssen

Kloster skriver:

Fuldstændig enig.

Nu er mine strækmærker også ved at være gamle, men jeg fik også rigtig mange især under graviditet nr 2. Det var både på mave, lår, bryster, baller og læg. Men man kan nærmest ikke se dem mere. Og ja jeg ligger ikke mærke til dem.

Der ville være så mange andre ting på min krop, jeg ville være mere ked af...... Fx en tattoo det var blevet grim ell kikset, for stor osv. Ell mange operations-ar - er det bedre??

Nej puuhha.
Nu er jeg jo nok ret heldig mht mine mærker, for de sidder kun på og omkring maven og ikke andre steder, så i den retning har jeg nok været heldig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.