LenaJohansen skriver:
må jeg lige prøve når jeg kan spise ordenlig igen
Hej Lena.
Du skal være meget velkommen
Jeg håber snart du kan få noget almindelig mad igen - det lyder til at have været en hård omgang med tænderne, så du får lige et par venlige tanker herfra og med ønsket om god bedring - kan du mærke det komme til dig, hi, hi!!! 
Jeg laver også indimellem en anden god gryderet, som dog er lidt mere usund. Vi bruger den ind imellem til gæstemad eller weekend-mad.
500 g hakket oksekød
1 pakke bacon-tern
1 pakke friske cocktailpølser
2 løg
1 dåse hakkede tomater med chili
1 bæger flødeost naturel
Jeg svitser baconen i en gryde, og tager den op. Hakker derefter løgene og svitser dem i baconfedtet + lidt olie. Tilsætter kødet og bruner det.
Herefter tilsætter jeg tomaterne og baconen og lader simre lidt. Smager til med salt og peber og tilsætter pølser og flødeost til sidst, hvorefter jeg bare varmer forsigtigt igennem.
Jeg serverer med ris eller frisk pasta og en stor skål blandet grøn salat efter årstiden.
Også en super nem ret, som vi bruger en del hjemme hos os, hvor maden helst skal være meget enkel med 2 små børn på 1 og 4
.
Er du til flere retter i samme stil, er du meget velkommen til at besøge min hjemmeside www.52nemme.dk.
De bedste forårshilsner og med ønsket om god bedring fra
Benedikte.
Anmeld