Troede det var fostervandet.... Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Mira0911

Hele dagen idag har jeg gået på toilet on/off.... Jeg har skiftet bind for at tjekke om det skulle være fostervandet der sivede - Hvilket det ikke er, for bindet forbliver tørt som da jeg tog det i trusserne.... 

Jeg har taget urinstix idag og der er intet at se.... 
Hvad kan det så være, som føles at der er noget der siver ud? Som sagt der er intet at se i bindet.... 

Det er måske bare lillepigen der sparker grundigt til min blære eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Hele dagen idag har jeg gået på toilet on/off.... Jeg har skiftet bind for at tjekke om det skulle være fostervandet der sivede - Hvilket det ikke er, for bindet forbliver tørt som da jeg tog det i trusserne.... 

Jeg har taget urinstix idag og der er intet at se.... 
Hvad kan det så være, som føles at der er noget der siver ud? Som sagt der er intet at se i bindet.... 

Det er måske bare lillepigen der sparker grundigt til min blære eller??

Du kan godt have reddet dig en "sidsteudkalds-blærebetændelse", men det er måske det du tjekker med de der urinstickers eller???

Ellers vil jeg da foreslå, at du ringer og snakker med dem på FG

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. april 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Du kan godt have reddet dig en "sidsteudkalds-blærebetændelse", men det er måske det du tjekker med de der urinstickers eller???

Ellers vil jeg da foreslå, at du ringer og snakker med dem på FG

Kærligst
Sussie

Urinstixen siger ingen blærebetændelse... Fødegangen kan jeg først kontakte efter jeg er over de 20 uger henne, da jeg ikke er føderelateret efter det.. Sagde de til mig, da jeg ringede med mine blødningere mellem 12. uge og 17. uge... 

Anmeld

27. april 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Urinstixen siger ingen blærebetændelse... Fødegangen kan jeg først kontakte efter jeg er over de 20 uger henne, da jeg ikke er føderelateret efter det.. Sagde de til mig, da jeg ringede med mine blødningere mellem 12. uge og 17. uge... 

Hmm..tror altså bare det er en følelse du har fordi den bette sparker på din blære så.
Tag den lidt med ro og se om ikke det går i sig selv.
Evt. ring til lægen og få en snak.

Anmeld

27. april 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Hmm..tror altså bare det er en følelse du har fordi den bette sparker på din blære så.
Tag den lidt med ro og se om ikke det går i sig selv.
Evt. ring til lægen og få en snak.

Tænker også det er den bette som sparker til blæren... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.