Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Smart sommernederdel med smocksyning i taljen. Brugt,men i rigtig fin stand og naturligvis uden huller eller pletter.
Smocksyningen gør at den også kan bruges som ventenederdel
Str M
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor er den fin
Mathilde skriver: Ej hvor er den fin
Tak Ja, det er en rigtig frisk sommernederdel
JulieE skriver: Tak Ja, det er en rigtig frisk sommernederdel
Ja helt sikkert! Hvorfor sælger du?
Hvis jeg turde satse på, at den sidder godt på mig, ville jeg købe den, men det tør jeg ikke rigtig
Mathilde skriver: Ja helt sikkert! Hvorfor sælger du? Hvis jeg turde satse på, at den sidder godt på mig, ville jeg købe den, men det tør jeg ikke rigtig
Jeg sælger den fordi dener lige i det mindste til mig og derfor får jeg den ikke brugt
Jeg vil gerne tage nogle mål til dig, hvis det kan hjælpe
JulieE skriver: Jeg sælger den fordi dener lige i det mindste til mig og derfor får jeg den ikke brugt Jeg vil gerne tage nogle mål til dig, hvis det kan hjælpe
Det er mere hvordan den sidder, når den kommer på... kan bedst lide, at jeg kan prøve tøj inden jeg køber det. Jeg er nemlig en smule kræsen
Hvor bor du?
Det er mere hvordan den sidder, når den kommer på... kan bedst lide, at jeg kan prøve tøj inden jeg køber det. Jeg er nemlig en smule kræsen Hvor bor du?
Det er også vigtigt at tøjet sidder godt
Jeg bor i Hvidovre lige uden for KBH, Du er meget velkommen til at komme og prøve den
JulieE skriver: Det er også vigtigt at tøjet sidder godt Jeg bor i Hvidovre lige uden for KBH, Du er meget velkommen til at komme og prøve den
Uh så bor jeg næsten så langt væk som overhovedet muligt i DK ØV
Mathilde skriver: Uh så bor jeg næsten så langt væk som overhovedet muligt i DK ØV
Ja, det var ærgeligt
Solgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128