Vil bare ud med Historien om min eks nu, kan ikke gå med det hele inde i hovedet mere, har været i Retten med Volden men det anden ville de ikke gøre noget ved. Jeg er ikke anonym pga at jeg ikke vil fortælle hvem jeg er men pga jeg ikke vil googles… Og historien er lidt barsk. Og det er kun kort fortalt.
Jeg mødte, lad os kalde ham K, og vi begyndte at komme sammen, han Var MEGET Jaloux, jeg måtte ikk snakke med mine klassekammerater og sådan var det i et år at vi skændtes hver gang jeg være blevet sat i gruppe med fyre, for han mente jeg var ham utro hvis jeg snakkede med ham, efter et år sådan var han mig utro og gik fra mig, og et par måneder efter var vi sammen igen, og den første månede var det hele perfekt, men så fordi en af fra min klasse skrev og spurgte ind til en opgave, flippede K fuldstændig ud og begyndte at råbe at skrige, og det endte med at han tog kvæletag på mig, men jeg lå og græd og kæmpede for at komme fri, jeg kom fri og slog ud efter ham og ramte ham og det gjorde det hele værre, men der skete ikke andet vold der, jeg måtte droppe ud af skolen, og der gik 5 mdr før der skete fysisk vold igen men Jeg fik af vide dagligt at jeg bare var en l*der og bare kunne bruges til at ligge og sprede ben, og han begyndte at tjekke mine beskeder, og opkald hver dag, og jeg SKULLE have en Sony Erricsson for de var der smstæller på og hvis ingen af delene passede på det han havde skrevet ned og det som han kunne tælle, så Var jeg en l*der og jeg var ham utro.
Jeg begyndte på HG fordi det passede ham bedre, indtil at han opdagede der gik fyre i min klasse, og jeg kan ikke undgå at snakke med dem da jeg blev sat i gruppe med dem, og det mente han at det kunne man godt og jeg blev tyraniseret igen, og jeg måtte droppe det os, Jeg starter så med at arbejde som ufaglært tjener og havde pludselig mange penge, MEN dem mente han at han skulle have og han truedemig til at udlevere alle pengene og de blev brugt på Anabolske steoider og andre stoffer, Stofferne solgte han videre.
Nå men en dag tog jeg ned for at hente ham på skolen, og der var ingen K, spurgte en fra hans klasse og han fortalte mig at K var sendt hjem kl 12, nå men jeg tager så ned der hvor han træner og der var han, og han fortalte at han var blevet smidt ud, og jeg spurgte ikke rigtigt indtil det, men spekulerede meget over det, nå men Dagen efter tog han af sted ned til skolen for at snakke med dem, og kl 9 Bankede det helt vildt på døren og jeg går ud og åbner og der udenfor døren står der en Betjent og kigger på mig og spørger er du …….?? Og bor der en K…. her ? og jeg stod og lignede et spørgsmåltegn men jeg sagde ja, og så fik jeg HELE historien om hvorfor han var blevet smidt ud, han havde overfaldet en fra en anden klasse, og personen var på sygehuset. Jeg giver Betjenten nr til K, selvom jeg godt ved det kommer til at gå ud over mig, og ganske rigtigt da K kom hjem begyndte at stå at sparke og slå mig over hele kroppen, og til sidst kunne jeg ikke få luft, og så smuttede han af sted uden at sige noget, jeg ringede til min mor som stod ved mig med hendes mand i løbet af 15 min (på trods af de boede over 30 km væk) og jeg blev kørt på skadestuen, hvor da jeg kom ind og fortalte hva der var sket og de kunne se jeg ikke kunne gå og ordenligt, så kom jeg ind med det samme og de gik i gang med at undersøge mig , og grunden til at jeg ikke kunne gå var pga et kæmpe stort blåt mærke og pga mine ribben var blevet lettere bukket. Han kommer op på skadestuen og siger Undskyld til min mor og mig, og jeg vælger dum som jeg er at tage med ham hjem.
Derefter Er det næsten dagligt at jeg bliver sparket og slået i mine ribben og sådan hvor han bare står og gríner imens han gør det, Og jeg skjuler alle mine mærker og skjuler at jeg har ondt, selvom jeg har ondt hver gang jeg gør, griner, trækker vejret. Og noget tid før at jeg vælger at gå fra ham Bliver jeg Skubbet ind i et kæmpe spejl som splittes ned over mig, og jeg får snitsår på armene, Og jeg tager på skadestuen hvor jeg får stivkramper og får dem renset, og bliver røgtenfotograferet på mine ribben igen da de gør meget ondt, og det viser sig at jeg har gået rundt med BRÆKKET ribben og et hul i lungen, Ingen undre over at det gør ondt, jeg tager så til min læge dagen efter og snakker med hende om det hele, og hun siger at hvis jeg ikke kommer væk nu, så ender det med at jeg er død inden længe, og jeg får nogle brochure om krisecenter med mig hjem, men jeg vælger at ringe til min mor og sige at nu vil jeg flytte og hun fortæller mig at en uge senere kan jeg få hjælp til det, og den uge føltes som år, jeg sagde INTET til K før at jeg havde pakket alle mine ting og sad i bilen på vej til politistationen for at melde ham, Jeg blev ”afhørt ” i 1,5 time.
Men det var ikke kun vold jeg var udsat for…
Efter at han var begyndt at blive rigtig voldig, begyndte hans syge lyster os at komme, og jeg blev undersøgt dagligt dernede for at se om jeg nu havde været sammen med andre, OG han ville til at tage mig i nr 2, og det kunne jeg bare ikke li, men jeg blev tvunget til det, plus at jeg skulle tage ham der os, plus at jeg skulle have sex med at fyre foran ham (DET NÅEDE JEG HELDIGVIS ALDRIG!!) og så skulle jeg stønne andre fyres navne når vi havde sex, OG jeg blev tit tvunget til sex hvor jeg bare græd bagefter…..
I dag har jeg stadig ikke et ordentligt forhold til sex, kram, kys og sådan, men jeg har en meget forstående kæreste.
Tak fordi Du læste med og jeg måtte læsse af på jer...
Anmeld