Det er sgu da vildt :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Blaabjerg

sad og surfede lidt rundt på nettet og faldt over det her fra 2007 - det er sgu da vildt. Det er vidst det man kalder en lyn fødsel 

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article264788.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Mathilde

Vildt  én ve og så er baby leveret....

Anmeld

27. april 2011

Blaabjerg

Fandt også denne  Måske har i allerede set den, da det er en gammel nyhed. Men det er første gang jeg ser det

http://www.fyens.dk/article/1338289:Kloden-Rundt--En-lille-baby-paa-8-7-kilo

Anmeld

27. april 2011

Blaabjerg

Mathilde skriver:

Vildt  én ve og så er baby leveret....

Ja, det er sgu vildt. Hvem der dog havde sådan en nem fødsel Men på den anden side, ville jeg heller ikke være den oplevelse det er at føde, (hvor det tager flere timer/dage) foruden  

Anmeld

27. april 2011

Mathilde

Blaabjerg skriver:

Ja, det er sgu vildt. Hvem der dog havde sådan en nem fødsel Men på den anden side, ville jeg heller ikke være den oplevelse det er at føde, (hvor det tager flere timer/dage) foruden  

Jeg tror også jeg ville føle jeg manglede noget, hvis det gik så stærkt. Og ville heller ikke føle mig mentalt med i forløbet... Jeg fødte på godt 20 min og det synes jeg var hurtigt!

Anmeld

27. april 2011

Blaabjerg

Mathilde skriver:

Jeg tror også jeg ville føle jeg manglede noget, hvis det gik så stærkt. Og ville heller ikke føle mig mentalt med i forløbet... Jeg fødte på godt 20 min og det synes jeg var hurtigt!

20 min ? det var fandme os hurtigt. Var det fra første ve/vand afgang til baby var ude?

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

aaaarrhhh.. mon ikke man liiiiige skal læse lidt mellem linierne der?

altså hun var på fødegangen, så der har nok været gang i et eller andet fødselsagtigt inden toiletbesøget det at hun har været på toilet KAN have været pga. pressetrang og så er det jo RET almindeligt at vandet går under presseveerne.. For mig lyder det mest som om god historie og en kvinde der har været god til at holde sine veer ud.. men det er da helt sikkert attraktivt at komme i guiness rekord bog fnis...

næh, jeg tror at hun har været i fødsel - med veer - i noget tid og at hun så har født datteren på 1 måske 2 presseveer og det er dem der er gået så mega stærkt (hvilket jeg OGSÅ har hørt om før)

Anmeld

27. april 2011

Ryberg

læste lige ude i siden..

Også speedfødsler i Danmark
Artiklen om Palak Vyas og hendes hastige fødsel har fået mange af ekstrabladet.dk's læsere til at fortælle om deres egne oplevelser:

20. november 1956 blev min søn Torben født. Fødslen varede ikke et minut, men nærmere 30 sek. Min kone gik på toilettet - hun skulle tisse troede hun, men det blev en hel skylle i stedet for - og der lå drengen i bunden af toilet, helt nyvasket. Han blev samlet op, og min kone gik ind og lagde sig på sengen. Jeg nåede, konfus som jeg var, at ringe efter ambulancen tre gange i løbet af det kvarter, der gik, inden den ankom.

Venlig hilsen
Gunnar Brinch Hansen

Anmeld

27. april 2011

Blaabjerg

KittyGirl skriver:

læste lige ude i siden..

Også speedfødsler i Danmark
Artiklen om Palak Vyas og hendes hastige fødsel har fået mange af ekstrabladet.dk's læsere til at fortælle om deres egne oplevelser:

20. november 1956 blev min søn Torben født. Fødslen varede ikke et minut, men nærmere 30 sek. Min kone gik på toilettet - hun skulle tisse troede hun, men det blev en hel skylle i stedet for - og der lå drengen i bunden af toilet, helt nyvasket. Han blev samlet op, og min kone gik ind og lagde sig på sengen. Jeg nåede, konfus som jeg var, at ringe efter ambulancen tre gange i løbet af det kvarter, der gik, inden den ankom.

Venlig hilsen
Gunnar Brinch Hansen

Holy shit 

men nogen mærker åbenbart ikke at de har veer ???

Anmeld

27. april 2011

Ryberg

Blaabjerg skriver:

Holy shit 

men nogen mærker åbenbart ikke at de har veer ???

det tror jeg ikke... ligesom man hører om nogen herinde fra, som da har haft det lidt underligt i kroppen og når de så kommer ind og bliver undersøgt er de 7-8 cm. åbne...

Så jeg tror godt at det kan lade sig gøre..... kroppe og forskellige jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.