Har i dag truffet en svær beslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

modesty

Jeg havde en tvungen pause på tre måneder hen over sommeren fordi jeg var i lang behandling og Riget holder sommerlukket. Jeg ville aldrig have valgt det selv - men det var det helt rigtige for mig! At slappe af, tænke på noget andet, hygge sig med kæresten. Så jeg kan sagtens forstå den beslutning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Sunflower

Puhh, ja det er en hård beslutning. Men når i begge føler jer så lettede, må det klart være det rigtige for jer

Jeg håber I kommer til at nyde sommeren og hinanden rigtig meget og I er klar igen til august

Anmeld

27. april 2011

AnneH

nielsen80 skriver:

Det er faktisk det jeg håber. Tænker bare, hvis vi stresser for meget med at fyre forsøgene af, uden at være klar til det, så ender det bare i fiasko....

Forøvrigt, husk lige at skriv imorgen når du ved besked med dine æg, krydser så meget fingre for der er mindst et perfakt æg til dig.

Tak. Hvis vi får gode nyheder, så skal jeg nok skrive med det samme. Er ikke sikker på hvornår jeg åbner pc'en i morgen hvis der ikke er noget til oplægning.

Men selvfølgelig er der det

Anmeld

27. april 2011

SD

Forstår udemærket din beslutning.

Det her cirkus er SÅ hårdt for krop og sjæl og ikke mindst parforhold. Jeg synes det er meget ansvaligt af dig, at snuppe en pause hvor du fokusere lidt på DIG og på JER igen! Nyd det.. Gør noget lækkert for dig selv. Forær dig lidt lidt wellness og nyt tøj.... Den slags man bare aldrig gør midt i et behandlings forsøg.

Og ved du hvad`? August ligger altså lige rundt om hjørnet. Og jeg er sikker på, at med en krop og en sjæl der har fået slappet af - så vil baby rigtig gerne flytte ind i din mave .

RIGTIG god pause

Hilsen fra en der lige selv har haft 3 måneders pause og nupper et par stykker mere inden IVF

nielsen80 skriver:

men tror det er den rigtige.

Jeg fik min mens i søndags, og det betød, at jeg nu kunne starte behandling igen. Jeg var egentlig ret glad for det. MEN der var bare et eller andet indeni mig, der sagde at det ikke var tid. Jeg ved ikke hvorfor - om det er fordi min krop stadigvæk har lidt mén fra sidste omgang, eller om det var fordi at behandlingen ville slutte lige op til ferien, eller om det bare var fordi, at efter 7 måneder i nærmest konstant behandling, har jeg bare brug for en PAUSE. I hvert fald havde kæresten og jeg en lang snak, og vi blev enige om at udskyde behandling til August.

Har det faktisk rigtig godt med , at jeg nu har nogle måneder, hvor jeg kan fokusere på at blive klar igen - både mentalt og fysisk. Nu håber jeg bare ikke jeg fortryder om en måned, hvor det er for sent

Selvom jeg ikke er i behandling den næste tid, slipper I ikke for mig herinde. Jeg bliver bare hende som kun kommetere ikke opretter indlæg

Anmeld

27. april 2011

Miss BananaHammock

Jeg synes du er så sej og det er mega stærkt at kunne lytte til kroppen istedet for bare at trykke derud af. Respekt for din beslutning og håber på at din krop nyder roen og bliver super klar og frugtbar og klar til det første forsøg efter ferien. Sender et stort kram og thumbs up :0)

Anmeld

27. april 2011

Line11

Jeg synes det lyder SUPER fornuftigt Det er vigtigt at have hjertet med!

Må jeg spørge hvorfor I er tvungne til at vente til august, når I ikke melder jer til denne gang? Er der virkelig sommerferielukket i tre måneder?  

Anmeld

28. april 2011

Nessie

Jeg tror på at det er godt for krop og sjæl at holde en pause.

Vi holdt selv en pause på 4-5 mdr., inden 3. behandling (og gik til akupunktur et par mdr. inden).
Og det virkede, og nu har vi en skøn dreng

God pause til jer

Anmeld

28. april 2011

pussekat

nielsen80 skriver:

Ja jeg tror du har ret, kroppen har godt af en pause.

Puha kryser fingre for dine fryseæg så! Mange gange held og lykke, det lyder som noget af en omgang du har været igennem. Lad os håbe at der venter en lækker bebs til os alle for enden af kampen.

hejsa

jeg  også få det lykke nu her prøve i 6 år nu hvor vi kun her køre behandling / hjemmelave så vi være bliv så træt af det hele men ikke at drømme om et barn er glem nej vi prøve nok lige på hjemmelave en nu til æg så vi håb lige på det lykke

og jeg  for baby til os i det nye år så vi to kan få mave på

Anmeld

28. april 2011

Kruse90

hej søde.

Forstår dig godt. Og hvor er det godt i har fået snakket det igennem.
Jeg tror også på et tidspunkt at kroppen siger STOP lige lidt, jeg trænger til pause.
Jeg tror ikke at du fortryder og sker det så alligevel, må du tænke tilbage. Det er det bedste for jer lige nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.