For godt til at være sandt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Anonym trådstarter

hej til jer herinde på Baby.dk .
Har lige et spørgsmål jeg vil lufte for jer.

Jeg er gravid og har ikke ret langt tid til termin, har mødt en super super super sød fyr, der bare behandler mig som guld, og han tager graviditeten og den kommende prinsesse til sig, som var han faderen til hende, alt det lyder jo rigtig godt.. Er blevet behandlet ret dårligt af mine tidligere kærester, men han behandler mig som GULD... Det er helt fantastisk

Men nu vil jeg så spørge jer, er jeg meget mærkelig hvis jeg føler det er for godt til at være sandt? Prøver ubevidst i mit hoved at finde frem til at der er et eller andet der ikke er SÅ godt som alt ellers ser ud?

Tror måske bare det er fortidens bøvl der gør det ..

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Malene76

Anonym skriver:

Jeg er gravid og har ikke ret langt tid til termin, har mødt en super super super sød fyr, der bare behandler mig som guld, og han tager graviditeten og den kommende prinsesse til sig, som var han faderen til hende, alt det lyder jo rigtig godt.. Er blevet behandlet ret dårligt af mine tidligere kærester, men han behandler mig som GULD... Det er helt fantastisk

Men nu vil jeg så spørge jer, er jeg meget mærkelig hvis jeg føler det er for godt til at være sandt? Prøver ubevidst i mit hoved at finde frem til at der er et eller andet der ikke er SÅ godt som alt ellers ser ud?

Knus herfra

Hej..

Ville bare lige sige at jeg havde det på præcis samme måde da jeg mødte min mand. Jeg havde virkeligt svært ved at tro at den var god nok. I vores tilfælde snakkede jeg lidt med ham om det og bad ham have lidt tålmodighed med mig. Det virkede for mig. Giv det tid og tro på du er det værd.  Held og lykke med kærligheden.

MVH Malene

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Knus herfra

Synes virkelig det er svært, for vil jo helst ikke skræmme ham væk, ved at virke så nervøs overfor det?

Men mange tak for de gode ord, er bare SÅ svært at tro på det er sandt, når man altid har været uheldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.