Hvad er normalt, ang.vægt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.454 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. april 2011

annec

Hej

Hvor meget havde i taget på i de forskellige uger? Jeg er i uge 24+2 og har taget knap 2 kilo på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Frøken J.

annec skriver:

Hej

Hvor meget havde i taget på i de forskellige uger? Jeg er i uge 24+2 og har taget knap 2 kilo på

Kommer an på din vægt før Var du normalvægtig siger sundhedsstyrelsen ca. 6,8 kilo i uge 24

Anmeld

27. april 2011

morethanperfect

annec skriver:

Hej

Jeg var normalvægtig før jeg blev gravid .. Havde taget 10 kilo på da jeg var i uge 25 Tog 18 kilo på i alt og mangler stadig og tabe 13 ..

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

jeg havde svært ved at tage på i starten af graviditeten selvom jeg spiste så godt jeg kunne osv (var undvægtigt inden jeg blev gravid).. Jeg havde SLEM kvalme og kastede meget op og tabte mig i starten.. men det vendte heldigvis omkring 22. uge så da jeg var 24 uger havde jeg taget 4 kg på... Laura kom 38+6 og der havde jeg lige rundet +14 kg

Anmeld

27. april 2011

Fru Nielsen

Jeg er idag 24+0 og jeg har tabt mig 7 kg.....

Anmeld

27. april 2011

mullesmith2

annec skriver:

Hej

Blærerøv siger jeg bare  Jeg tog 32kg på under min graviditet...

Anmeld

27. april 2011

Nynne88

Jeg er 21+3 og jeg har taget omkring 5 kg på. Var lille før, så det er meget normalt. Tror der er stor forskel på, hvor meget man tager på, men man skal bare huske hverken at være på slankekur eller spise for to .

I min politikkens graviditetsbog der står

1 trimester = 0-3 kg.
2 trimester = 4=6 kg.
3 trimester = 0,5 kg om ugen indtil fødsel.

Anmeld

27. april 2011

CamillaValby

Puha jeg er i dag 18+1 og har taget 8 kg på gætter jeg på.

Jeg var SLET ikke overvægtig før jeg blev gravid. Og jeg har stor set ikke spist noget usundt. Men pga har meget slem kvalme indtil for en uge siden, har jeg stort set kun ligget vandret

Anmeld

27. april 2011

annec

Secrets skriver:

Kommer an på din vægt før Var du normalvægtig siger sundhedsstyrelsen ca. 6,8 kilo i uge 24

Altså mit bmi lå i normal vægtig, men tæt på overvægtig

Anmeld

27. april 2011

annec

Fru Nielsen skriver:

Jeg er idag 24+0 og jeg har tabt mig 7 kg.....

Hold da op, det var da helt vildt.

Hvordan kan det være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.