Parasol vs solskærm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Parasol vs solskærm

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.414 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Tennamor

Jeg er i tvivl om jeg både skal købe en parasol og en solskærm til barnevognen?

Hvad gør I? Og begrund gerne jeres svar.

Og kom endelig med navne eller links på gode solskærme..

Hilsen Tenna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

2babygirls

Tennamor skriver:

Jeg er i tvivl om jeg både skal købe en parasol og en solskærm til barnevognen?

Hvad gør I? Og begrund gerne jeres svar.

Og kom endelig med navne eller links på gode solskærme..

Hilsen Tenna

Hmm, jeg har indtil videre bare en stofble foran, og ellers har hun jo en solhat på... tror ikke jeg køber en barnevognsparaply

Anmeld

27. april 2011

Maja_4000

Har lige købt en skærm - men har ikke brugt den endnu :b

Tænker at en parasol kan være i vejen , hvis man f.eks. skal køre tæt på en mur og sådan 

Anmeld

27. april 2011

LinLin

jeg købte en parasol til den førstes klapvogn, men fik aldrig brugt den - så har ikke tænkt mig at købe en denne gang!

Sæt dit barn i skygge eller vend barnevognen om

Anmeld

27. april 2011

tinasmor

købte en paraply. Fik kun brugt den et par gange. Den var så uhandy og så flyttede solen sig og så skulle man rykke den. Så sad den ikke ordenligt fast osv. Endte med sådan en solskærm som sidder foran (ligesom en stofble) men den er supergod. Den sidder fast med velkro og kan åbnes halvt op så baby stadigvæk får luft og sollys ind men skærmer for solen. Smadder godt køb. Paraplyen ligger stadigvæk i kælderen et eller andet sted

Anmeld

28. april 2011

anne2009

tinasmor skriver:

købte en paraply. Fik kun brugt den et par gange. Den var så uhandy og så flyttede solen sig og så skulle man rykke den. Så sad den ikke ordenligt fast osv. Endte med sådan en solskærm som sidder foran (ligesom en stofble) men den er supergod. Den sidder fast med velkro og kan åbnes halvt op så baby stadigvæk får luft og sollys ind men skærmer for solen. Smadder godt køb. Paraplyen ligger stadigvæk i kælderen et eller andet sted

Helt enig, det var lige det jeg havde på hjertet...

Synes solskærmen er meget bedre, desuden blev min parasol også skæv hele tiden og hang, spild af penge for mit vedkommende...

Anmeld

28. april 2011

132319

Solskærm 

Hmm, ved egentlig ikke hvorfor jeg foretrækker den men har aldrig rigtig syntes om de der parasoler 

Anmeld

28. april 2011

Sabina92

Jeg har lige købt en solskræm jeg skal hente på posthuset imorgen, synes det er meget nemmere og så synes jeg den parasol er utrolig grim og gammeldags  

Solskræmen er utrolig smart når det gælder små børn der helst skal undgå solen her til sommer og så med indbygget myggenet..

Anmeld

28. april 2011

GUSO

Hej.. Jeg har købt en aussis choice solskærm (i babysam sidste sommer) og det er simpelthen det bedste køb jeg nogensinde har gjort.. Ville ikke undvære den... Håber du finder ud af hvad der er bedst for jer.. Camilla

Anmeld

28. april 2011

Cris

Vi har købt sådan en:

http://www.solbutikken.dk/shop/solskaerm-fra-protect-a-bub-1775p.html

Og vi er meget glade for den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.