Resultat af klipning af det lange hår :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Frøken J.

Så røg de lange lokker! Det var jo mig, der oprettede dette emne:  https://www.baby.dk/debat/104327pi1/ordet-er-frit/skal-haaret-falde.aspx

Jeg tror der var mange der troede, at det skulle være sådan en kort Victoria Beckham-sådan-en-som-alle-de-kendte-har-page, men det var sleeet ikke sådan! Det blev også LIDT længere end først tænkt. Frisøren og jeg snakkede om, at hvis jeg fik det lige til skuldrene, så ville det få sådan en sjov bue, som ville se lidt underlig ud, pga. sådan som mit hår er. Så det blev til lige under skuldrene, og kan således stadig smide det op i en hestehale

Jeg er mega glad for det! Mit hoved fyldes 10 kg lettere uden at det tunge hår, og det var helt klart det rette valg! Og skulle jeg have fortrudt det (hvad jeg ikke har), så vokser det trods alt ud igen Sommerhår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

signe.

Secrets skriver:

Så røg de lange lokker! Det var jo mig, der oprettede dette emne:  https://www.baby.dk/debat/104327pi1/ordet-er-frit/skal-haaret-falde.aspx

Jeg tror der var mange der troede, at det skulle være sådan en kort Victoria Beckham-sådan-en-som-alle-de-kendte-har-page, men det var sleeet ikke sådan! Det blev også LIDT længere end først tænkt. Frisøren og jeg snakkede om, at hvis jeg fik det lige til skuldrene, så ville det få sådan en sjov bue, som ville se lidt underlig ud, pga. sådan som mit hår er. Så det blev til lige under skuldrene, og kan således stadig smide det op i en hestehale

Jeg er mega glad for det! Mit hoved fyldes 10 kg lettere uden at det tunge hår, og det var helt klart det rette valg! Og skulle jeg have fortrudt det (hvad jeg ikke har), så vokser det trods alt ud igen Sommerhår

PRETTYYYYY virkelig flot

Anmeld

27. april 2011

Frøken J.

signe. skriver:

PRETTYYYYY virkelig flot

Mange tak!

Anmeld

27. april 2011

Nalle

27. april 2011

K&S

WIIIIIT WIIIIIU

Anmeld

27. april 2011

Frøken J.

Nalle skriver:

Taaak!

Anmeld

27. april 2011

Frøken J.

K&S skriver:

WIIIIIT WIIIIIU

Tak

Anmeld

27. april 2011

Caroline86

super flot til dig!!!!

Anmeld

27. april 2011

Frøken J.

Caroline86 skriver:

super flot til dig!!!!

Tusind tak!

Anmeld

27. april 2011

Mathilde

Super flot dejligt at du er glad for det

Jeg troede også du ville klippe mere af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.