klapvogn eller barnevogn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.867 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. april 2011

mortilnoahogmelina

Når nu Man skal på ferie med en baby på 5 måneder i 14 dage ville så vælge at tage barnevogn ellegaard klapvogn med ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Fru'Rugaard

hvis barnet skal sove lange lure, ville jeg nok tage barnevognen med- men hvis det bare er til når i skal ud og sådan nogle ting, så ville jeg tage klapvognen

Rikke- Mor til Maja på 1 år

Anmeld

28. april 2011

2babygirls

Pernille08 skriver:

Når nu Man skal på ferie med en baby på 5 måneder i 14 dage ville så vælge at tage barnevogn ellegaard klapvogn med ?

Det kommer nok også lidt an på hvilken klapvogn du har !!!

Jeg ville nok tage barnevognen med.

Anmeld

28. april 2011

mortilnoahogmelina

Tina&Martin skriver:

Det kommer nok også lidt an på hvilken klapvogn du har !!!

Jeg ville nok tage barnevognen med.

Jeg har en emmaljunga klapvogn ...
Jeg har os en emmaljunga barnevogn , men jeg er bare så bange for de ødelægger den i lufthavnene , de passer jo ikk ligefrem på tingene sådan steder

Anmeld

28. april 2011

mortilnoahogmelina

Fru'Rugaard skriver:

hvis barnet skal sove lange lure, ville jeg nok tage barnevognen med- men hvis det bare er til når i skal ud og sådan nogle ting, så ville jeg tage klapvognen

Rikke- Mor til Maja på 1 år

Det er både til det ene og andet , vil jo ikk sidde på et hotel værelse dagen lang
Tak for svar .

Anmeld

28. april 2011

2babygirls

Pernille08 skriver:

Jeg har en emmaljunga klapvogn ...
Jeg har os en emmaljunga barnevogn , men jeg er bare så bange for de ødelægger den i lufthavnene , de passer jo ikk ligefrem på tingene sådan steder

¨Nej det gør de ikke :/ Men jeg ville finde en robust kasse og smide den i. Hør evt. butikken af om du må få kassen den kommer i..

Anmeld

28. april 2011

mortilnoahogmelina

Tina&Martin skriver:

¨Nej det gør de ikke :/ Men jeg ville finde en robust kasse og smide den i. Hør evt. butikken af om du må få kassen den kommer i..

nårh ja , det kunne jeg selvfølgelig prøve .

Det vil jeg gøre .

Tak for svar .

Anmeld

28. april 2011

An&Jo

Pernille08 skriver:

jeg ville ikke tage min barnevogn med i et fly..

Jeg havde min klapvogn med, og da jeg havde en stokke xplory var det rimelig nemt at se hvilken der var min, og jeg sad oppe på mit sæde i flyveren og så hvordan de kastede med min klapvogn.. På turen hjem endte de da også med at knække noget derpå så den ikke kunne bruges mere.. min elskede klapvogn måtte lade livet.. og da den var købt brugt havde jeg hverken kvittering eller andet, så kunne ikke få den lavet.. flyselskabet fraskrev sig alt ansvar fordi jeg først opdagede det da vi kom helt hjem og jeg ville slå den ud..

Anmeld

28. april 2011

Maria.

I babysam kan man leje en barnevognskasse, som er rigtig robust!! Den kan de ikke smadre, med mindre de virkelig vil!! Den er vidstikke så dyr.. Har en veninde der har rigtig gode erfaringer med den! Og så er der plads til lidt ekstra baggage hvis dt skulle knibe med pladsen den kan både bruges til klapvogn eller barnevogn. Hvis I skal et sted hvor der er varmt ville jeg klart tage klapvogn med.. Der er større ventilation i og nemmere at have med rundt..

Anmeld

28. april 2011

Lunae

Pernille08 skriver:

Vi var på ferie, da camille var 6 mdr og vi valgte klapvogn - det var helt sikkert den rigtige beslutning for os vi havde så voksipose med, så det var intet problem for hende at sove i klapvognen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.