Hvad giver man manden uden ønsker? Han fylder 30 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.845 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. april 2011

K&S

Hejsa

Manden fylder 30 om ganske få uger, meeeen jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal give ham  

Han eeeeelsker jo sit kamera og alverdens udstyr, men det er dyre sager, da pengene ikke lige hænger på træerne herhjemme (jeg er stadig på barsel og manden er elev)....!

Har I nogle idéer til, hvad jeg kunne give ham? Jeg har overvejet en weekendtur for 2  men hvorhen ved jeg ikke?

Håber I fantastiske kvinder har nogle forslag?

fra en idéforladt Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Dinna88

K&S skriver:

Hejsa

Manden fylder 30 om ganske få uger, meeeen jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal give ham  

Han eeeeelsker jo sit kamera og alverdens udstyr, men det er dyre sager, da pengene ikke lige hænger på træerne herhjemme (jeg er stadig på barsel og manden er elev)....!

Har I nogle idéer til, hvad jeg kunne give ham? Jeg har overvejet en weekendtur for 2  men hvorhen ved jeg ikke?

fra en idéforladt Katja

Hvor mange penge giver du ham for??

Anmeld

27. april 2011

K&S

Jeg tænker max. 2000 kr.

Anmeld

27. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
K&S skriver:

Hejsa

fra en idéforladt Katja

hvad slags kamera er det han har?

tænkte et memorycard hvis det er digikam.. de er ikke altid så dyre...

Anmeld

27. april 2011

2babygirls

K&S skriver:

Hejsa

fra en idéforladt Katja

Sådan en har jeg også herhjemme... Dog fik han lige dyre gaver da han blev 30 år 19dec 2010...

Det blev et gavekort til HiFi til de højtaler han ville have og så en tofobog med billeder fra start til nu over vores forhold. Det blev han viiiildt rørt over, især fordi han fik en 0-30års fotobog af hans forældre

Anmeld

27. april 2011

Dinna88

Kameraudstyr kan du sagtens få for 2000 kr! Hvor meget går han op i det? Har han selv meget udstyr? Jeg har netop selv købt et lysstærkt objektiv til kun 1500 kr! Og det er bestemt noget man altid kan bruge. Derudover er der jo stativer til kamera, lysbokse, bum bum.... Hvad er der mere.. Redigeringsprogrammer... 

Anmeld

27. april 2011

Dinna88

Og så er der også et fotomagasin. Nu kan jeg, sjovt nok, ikke komme i tanke om hvad det hedder. Det kan du give ham et abbonoment på!  

Anmeld

27. april 2011

K&S

Wampires skriver:

hvad slags kamera er det han har?

tænkte et memorycard hvis det er digikam.. de er ikke altid så dyre...

Super godt forslag  men dem har han allerede en hulens masse af

Anmeld

27. april 2011

K&S

Tina&Martin skriver:

Sådan en har jeg også herhjemme... Dog fik han lige dyre gaver da han blev 30 år 19dec 2010...

Det blev et gavekort til HiFi til de højtaler han ville have og så en tofobog med billeder fra start til nu over vores forhold. Det blev han viiiildt rørt over, især fordi han fik en 0-30års fotobog af hans forældre

TAK TAK, fed ide  den ryger lige på min "jeg-må-undersøge-nærmere-listen"  

Anmeld

27. april 2011

K&S

Dinna88 skriver:

Kameraudstyr kan du sagtens få for 2000 kr! Hvor meget går han op i det? Har han selv meget udstyr? Jeg har netop selv købt et lysstærkt objektiv til kun 1500 kr! Og det er bestemt noget man altid kan bruge. Derudover er der jo stativer til kamera, lysbokse, bum bum.... Hvad er der mere.. Redigeringsprogrammer... 

Tusind tak for dit svar...!

Han elsker sit kamera og elsker at tage billeder, han har efterhånden også taget en del bryllupsbilleder med stor succes og går meget op i det...! Han har et Nikon D90, men ekstra blitz og med nogle forskellige linser til, hvad det er for nogle, ANER jeg ikke, jeg har slet ikke forstand på det

Han har snakket om, at han godt ville have noget udstyr til at kunne tage portrætfoto? Han har nævnt nogle gange, at han godt ville kunne stille sin blitz "eksternt" og bruge en udløser i stedet (giver det mening?)...

Hvad er et lysstærkt objektiv? Lysbokse? Han har både et stationært og et fleksibelt, der kan sætte om de mest mærkelige ting

Er bladet Digital Foto eller Zoom? Det var lige dem jeg kunne google frem  

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.