5. gang lykkens gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Mischa

Åhh synes godt nok at jeg er ved at blive utålmodig

Kan ikke vente med at komme igang igen.

Glæder mig, det er sidste p-pille pakke inden jeg skal have sidste menstruation før vi prøver igen for 5. gang. og forhåbentlig er 5. gang lykkens gang!

Med lidt hjælp fra Prednison og Immunglobulin hver 14. dag på riget   Der er langt når man bor i nordjylland og skal sidde i tog i 4 timer hver vej + skal sidde 3-5 timer med drop. puha.

Men jeg glæder mig  og kan næsten ikke vente til at få to røde streger igen. JUNI JUNI JUNI hvor bliver du dog af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

sweet

Michelle&Michael skriver:

Glæder mig, det er sidste p-pille pakke inden jeg skal have sidste menstruation før vi prøver igen for 5. gang. og forhåbentlig er 5. gang lykkens gang!

Med lidt hjælp fra Prednison og Immunglobulin hver 14. dag på riget   Der er langt når man bor i nordjylland og skal sidde i tog i 4 timer hver vej + skal sidde 3-5 timer med drop. puha.

Men jeg glæder mig  og kan næsten ikke vente til at få to røde streger igen. JUNI JUNI JUNI hvor bliver du dog af.

må jeg spørger hvad du får prednison for??

håber da det er lykkens gang for jer

har selv næsten lige tabt for 6 gang og går og venter på grøn lys fra lægerne på sygehuset til at vi må gå igang igen..

får nemlig selv prednisonol men det er vist det samme som prednison..

Anmeld

27. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Michelle&Michael skriver:

HELD OG LYKKE 

Anmeld

27. april 2011

Mischa

sweet skriver:

må jeg spørger hvad du får prednison for??

håber da det er lykkens gang for jer

har selv næsten lige tabt for 6 gang og går og venter på grøn lys fra lægerne på sygehuset til at vi må gå igang igen..

får nemlig selv prednisonol men det er vist det samme som prednison..

Det er det samme det svækker immunforsvaret.

ihh jamen skal du ikke tage prednison/olon sidste menstruations første dag? det skal jeg...

Anmeld

27. april 2011

Mischa

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

HELD OG LYKKE 

Tak

Anmeld

27. april 2011

Mamalou

Jeg krydser fingere og ønsker jer al mulig held og lykke! 

Anmeld

28. april 2011

sweet

Mischa skriver:

Det er det samme det svækker immunforsvaret.

ihh jamen skal du ikke tage prednison/olon sidste menstruations første dag? det skal jeg...

nej jeeg får det fast hver dag for at få min sygdom i bero og er på udtrapning af det nu, og så skal jeg starte på noget andet medicin..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.