Veloverstået MD-scanning:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. april 2011

kkk

Der er ikke så meget at berette, men har netop været til MD-scanning og alt ser ud til at være i sin skønneste orden. Og bebsen er stadig en dreng...

Det er meget meget dejligt oven på flere aborter og en såkaldt 'tryghedsscanning' for 13-14 uger siden der sagde, at heller ikke dette foster lignede noget, der kunne blive til noget.

Nu tror jeg langt om længe, at jeg har fået ro i sjælen, og tror på at der kommer et helt og rigtig barn ud (om sølle 20 uger, ca.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Ka+Ma=Be

kkk skriver:

Der er ikke så meget at berette, men har netop været til MD-scanning og alt ser ud til at være i sin skønneste orden. Og bebsen er stadig en dreng...

Det er meget meget dejligt oven på flere aborter og en såkaldt 'tryghedsscanning' for 13-14 uger siden der sagde, at heller ikke dette foster lignede noget, der kunne blive til noget.

Nu tror jeg langt om længe, at jeg har fået ro i sjælen, og tror på at der kommer et helt og rigtig barn ud (om sølle 20 uger, ca.)

Ej hvor dejligt at få at vide! Tillykke med det!

Anmeld

27. april 2011

CamillaValby

kkk skriver:

Stort tillykke med den veloverstået MD scanning

Og tillykke med det.

Anmeld

27. april 2011

Najsen86

Tillykke med det

Anmeld

27. april 2011

twinny

tillykke med en god MD scanning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.